يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : 12164

ساخت 20 فیلم کوتاه درباره حضرت معصومه(س) در سال آینده

قم نيوز : قم نیوز: مدير كل روابط عمومي آستان مقدس قم از ساخت 20 فیلم کوتاه درباره کریمه اهل‌بیت(علیهاالسلام) در دهه کرامت سال آینده خبر داد.
ساخت 20 فیلم کوتاه درباره حضرت معصومه(س) در سال آینده
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمين صادقی آرمان، در ديدار مدير و معاونان دانشكده صدا و سيماي استان قم با آیت‌الله سعیدی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، به تعاملاات و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده میان آستان مقدس قم و دانشكده صدا سيمای استان قم اشاره نمود.

وي افزود:‌ تفاهم‌نامه همكاري ميان آستان مقدس قم و دانشكده صدا سيما مركز قم جهت توليد ۲۰فيلم كوتاه از سوي دانشكده و با نظارت آستان مقدس قم امضا شده است كه این فیلم‌‌ها در دهه كرامت سال آينده براي اكران حاضر خواهد شد.

مدير كل روابط عمومي آستان مقدس قم افزود : ‌در راستاي تعميق همكاري‌ها چند نفر ازمديران و اعضاي دانشكده صدا و سيما به صورت خدام رسانه‌اي آستان مقدس جذب شده‌اند كه همكاري اين تعداد با آستان خوب و مناسب بوده است.

وي اضافه كرد: آموزش تخصصي كاركنان رسانه‌اي آستان مقدس از سوي دانشكده صدا و سيما از ديگر همكاري هاي خوب آستان مقدس و دانشكده صدا و سيما مي‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقي در پايان با اشاره به اهميت رسانه در فضاي حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها)، پيشنهاد اختصاص تدوين پايان نامه در این موضوع را به مدیران و مسئولان دانشكده صدا و سيمای قم ارائه و اظهار داشت: اختصاص تدوين پايان‌نامه با موضوع ظرفيت‌هاي رسانه‌اي آستان مقدس مي تواند فضاي بيشتري را براي همكاري‌هاي دو جانبه ايجاد نمايد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdof0f.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما