قم نيوز : قم نیوز: محمد دلبري شهردار كلانشهر قم با حضور در حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسين علیه السلام از روند نصب ضريح حرم مطهر بازديد نمود.
تقدير و تشكر شهردار قم از اعضاي هيئت امناء ساخت ضريح مطهر ابا عبدالله الحسين علیه السلام
به گزارش قم نیوز، در اين ديدار شهردار قم ضمن تقدير و تشكر از تلاشهاي بي وقفه هيئت امناي ساخت ضريح مطهر گفت:همت و اقدام بي نظير مردم قم با حمايت علماي معزز و همراهي مردم انقلابي و مذهبي قم،افتخار بزرگي است كه براي ساليان طولاني به يادگار خواهد ماند.

شهردار قم افزود:قم پايتخت مذهبي و فرهنگي ايران اسلامي با اجراي اين طرح همچنان الگوي شيعيان جهان اسلام است.

دلبري با بيان زحمات و تلاشهاي شبانه روزي اعضاي كارگاه ساخت ضريح مطهر حضرت امام حسين(ع) اذعان داشت:هم در شهر قم شاهد همت والاي شما بزرگواران بوديم و هم در اعزام كاروان ضريح مطهر به كشور عراق؛و در اين خصوص تلاشهاي فراواني صورت گرفت.

وي تصريح كرد: اكنون حاصل اين تلاش و همت و اقدام بي نظير در حال ظهور است و به زودي شيعيان جهان از اين اقدام مردم انقلابي و مذهبي قم بازديد خواهند كرد.

در ادامه اين بازديد پارچه باف مدير پروژه ساخت ضريح مطهر نيز با تشكر از شهردار قم به خاطر همكاري و تلاشهاي شهرداري قم در اجراي اين طرح گفت:به پشتوانه علماي معزز و مردم فهيم و مذهبي شهر قم اقدامي صورت گرفت كه نسلهاي متعدد از آن ياد خواهند كرد.

وي افزود:نصب ضريح مطهر طبق زمان بندي انجام شده در حال اجراست و حتما زودتر از موعد مقرر تحويل عتبه حسيني خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccisqs.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما