دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 12228
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

وقوع تصادف زنجیره‌ای در بلوار امام علی

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در بلوار امام علی (ع) خبر داد و گفت: در اثر وقوع این حادثه یک دستگاه مزدا در لاین واژگون شد.
وقوع تصادف زنجیره‌ای در بلوار امام علی
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با تبیین حوادث ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: واژگونی پژو، برخورد پراید و پژو، برخورد دو کامیون، برخورد تریلی، وانت و پراید، واژگونی وانت پیکان، ‌برخورد پراید با عابر پیاده و... رخ داد که حوادث تاثر برانگیزی را در روزهای پایان سال رقم زد.

وی با بیان اینکه حادثه واژگونی پژو تصریح کرد: این حادثه که در اتوبان قم - کاشان رخ داد سه مجروح برجای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه خدمات اولیه درمانی بر روی مجروحان انجام شد و سپس آنان را با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی همچنین از برخورد پژو و پراید در اتوبان قم – تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۰ نفر از سرنشینان دو خودرو به شدت مجروح شدند.

فراهانی بیان کرد: پس از حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اقدامات اولیه درمانی بر روی مجروحان صورت گرفت و سپس با سه دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در بلوار امام علی (ع) دو دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه وضعیت جسمانی یکی از سرنشینان بسیار وخیم گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: براثر برخورد تریلی با یک دستگاه خودروی وانت و یک دستگاه پراید در بلوار امام علی (ع) دو تن از سرنشینان این خودروها به شدت مجروح شدند.

وی ادامه داد: همزمان با وقوع این حادثه در لاین مخالف بلوار امام علی یک دستگاه وانت مزدا واژگون شد که بر اثر این حادثه دو تن از سرنشینان این خودرو مجروح شدند.

فراهانی با بیان اینکه اورژانس ۱۱۵ قم به موقع توانست در محل حادثه حضور پیدا کند تصریح کرد: این مجروحان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای درمان به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

وی در ادامه سخنان خویش به واژگونی وانت پیکان اشاره و ابراز داشت: براثر این حادثه که در جاده قدیم قم – اصفهان مقابل روستای طایقان رخ داد دو تن از سرنشینان این خودرو مجروح شدند.

برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کودک ۳ ساله
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کودکی سه ساله در بلوار کشاورز خبر داد و بیان داشت: بر اثر این حادثه وضعیت کودک بسیار وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcevw8z.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما