سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 1242
با برگزاری همایش طلیعه حضور؛

طلاب جدیدالورود حوزه‌های علمیه خواهران گردهم می‌آیند

قم نيوز : قم نیوز: طلاب جدیدالورود حوزه‌های علمیه خواهران با برگزاری همایش طلیعه حضور از سراسر کشور در قم گردهم می‌آیند.
طلاب جدیدالورود حوزه‌های علمیه خواهران گردهم می‌آیند
به گزارش قم نیوز، رحیمه غروی مدیر تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران زمان برگزاری این همایش را ۱۸ تا ۳۰ آبان‌ماه ذکر کرد و اظهار داشت: طلاب استان‌های مختلف به جز استان‌های تهران، اصفهان، فارس و خوزستان، در قالب چهار گروه با تعداد هزار و صد نفر دسته‌بندی شده‌اند که هر یک از این گروه‌ها به مدت سه روز در قم حضور خواهند داشت.

وی گفت: امیدواریم در آینده پذیرای طلاب جدیدالورود استان‌های تهران، اصفهان، فارس و خوزستان نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه همایش طلیعه حضور هر ساله از سوی معاونت فرهنگی ـ تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌ شود، ادامه داد: این همایش به منظور ایجاد و تقویت انگیزه در طلاب جدید الورود، آشنایی آنان با اهداف، ویژگی‌ها و شئون طلبگی و انتظارات مردم از روحانیت و راهکارهای آن، عفاف و حجاب، آفات، مشکلات و تهدیدات طلبگی و راهکارهای مقابله با آنها، جنگ نرم، بصیرت مقابله با آن و وظایف خواهران طلبه در برابر آن و آشنایی با فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی حوزه‌های علمی خواهران و چگونگی بهره‌برداری بهتر از آنها برگزار می‌شود.

مدیر تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: برنامه‌های همایش طلیعه حضور در قالب سخنرانی و جلسات توجیهی با حضور مسئولان و معاونین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود و طلاب علاوه بر این از فیض زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) بهره‌مند خواهند شد.

وی خواستار توجه مدیران مدارس به ضوابط شرکت طلاب در این همایش شد و اظهار امیدواری کرد طلاب حداکثر استفاده از مباحثی که در این همایش ارائه می‌شود را ببرند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.yn6k49nuu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما