دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : 12450
منبع : قم نیوز

برگزاری نشست هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: نشست شورای عمومی تشکل های دانشجویی استان قم با حضور دکتر مهدی کوچک زاده عصر دیروز در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد.
برگزاری نشست هماهنگی تشکل های دانشجویی  استان قم
به گزارش قم نیوز، در این نشست که به همت مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم و با حضور مسئولین و دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان قم و اعضای شورای مرکزی آنان برگزار گردید ، به اهم موضوعات دانشگاه های استان و تشکل های دانشجویی پرداخته شد.

در این جلسه محمد حسن صادق پور ، سخنگوی مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم ، گزارشی از عملکرد این مجمع از ابتدای تاسیس در شانزده آذر ۱۳۹۰ تاکنون ارائه نمود.

در ادامه امین کیانی ، دبیر مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم ، به فلسفه ایجاد این مجمع عنوان اولین مجمع هماهنگ کننده تشکل های دانشجویی در کشور پرداخت و برنامه های مجمع در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ را تشریح کرد.

مسئولین تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان قم نیز در این جلسه به نظرات و راهکارهای خود را برای افزایش شور و مشارکت دانشگاه در انتخابات آتی ارائه نمودند و به همفکری در باب موضوعاتی نظیر موانع آزاد اندیشی در دانشگاه های استان ، عوامل رکود در فضای فرهنگی و سیاسی دانشگاه ، لزوم استفاده از رسانه های گروهی برای تبیین شفاف مواضع ، لوازم ایجاد نشاط در دانشگاه و مسائلی از این دست پرداختند.

در این دیدار هم چنین ، حجت الاسلام و المسلمین کرمی ، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم ، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این مجمع برای اولین بار در استان قم ، دغدغه مندی دانشجویان استان قم را نسبت به مطالبات رهبری ستود و ابراز امیدواری کرد مجمع هماهنگی فعالیت های خود را با تمسک مستمر به ولایت و اخلاق اسلامی ادامه دهد.

مهمان ویژه این نشست ، دکتر مهدی کوچک زاده ، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود . وی در این نشست غیرعمومی و صمیمانه مطالب مهمی پیرامون مسائلی نظیر عملکرد مجلس شورای اسلامی ، وضعیت سیاسی کشور و جریانات سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ، اتفاقات اخیر مجلس و دولت ، عملکرد رسانه ها و خبرگزاری های وابسته به افراد و احزاب و برخی نمایندگان در تبیین قضیه هفته گذشته مجلس در طرح محدودیت عکاسان ، وضعیت دولت و انحرافات موجود در آن و مسائلی دیگر پرداخت.

در این نشست که بیش از سه ساعت و تا پاسی از شب به طول انجامید ، اعضای مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم ، پرسش های خود را از این نماینده مجلس بیان داشتند و نیز بی اخلاقی حاکم بر رسانه ها در تخریب مغرضانه و غیر منصافانه دکتر کوچک زاده را به شدت محکوم کردند.

نشست شورای عمومی مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم ، با حضور اعضای این مجمع بر سر مزار شهید گمنام دانشگاه قم و ابراز وفادارای به راه امام و شهیدان خاتمه یافت.

گفتنی است مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان قم ، پس از نظر مقام معظم رهبری در دیدار با داشنجویان در سال ۱۳۹۰ مبنی بر ایجاد این مجمع ، در همان سال تاسیس گردیده است و فعالیت های قابل توجهی در راستای همگرایی جبهه فرهنگی دانشجویی دانشگاه های استان قم انجام داده است.

انتهای پیام/۱۱۶/

https://qomnews.ir/vdcbgab8.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما