يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 12524
دبیر هیئت دو و میدانی قم:

تیم قم به دلیل نبود بودجه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام نشد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: تیم آماده دو و میدانی قم به دلیل نبود بودجه لازم از حضور در مسابقات قهرمانی کشور بازماند.
تیم قم به دلیل نبود بودجه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام نشد
به گزارش قم نیوز،علی رضایی گفت: آغاز هر سال تقویمی برای برگزاری مسابقات استانی و همچنین اعزام به رقابت‌های قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور طراحی کرده و نیازهای لازم برای اجرای هر برنامه را پیش بینی می‌کنیم اما امسال یک مشکل بزرگ همواره بر سر راه اجرای تصمیمات هیئت دو و میدانی وجود داشت.

وی ادامه داد: این مشکل بزرگ، کمبود بودجه و عدم حمایت مالی از دو و میدانی قم بود که البته در بسیاری از رشته‌های ورزشی وجود داشت و امکان اینکه هیئت دو و میدانی بتواند تمام برنامه‌های پیش بینی شده خود در تقویم سال ۹۱ را اجرا کند، از ما گرفت.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: به عنوان نمونه قصد داشتیم تیمی آماده و مدعی از بین دختران و پسران دو و میدانی کار را راهی رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور کنیم اما به دلیل نداشتن بودجه لازم به منظور تهیه هزینه‌های سفر از این اعزام منصرف شدیم.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان، هیئت دو و میدانی استان خراسان رضوی میزبان رقابت‌های قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان هر دو بخش پسران و دختران بود اما تیم‌های قمی به این پیکارها اعزام نشدند.

رضایی با بیان اینکه هم اکنون پیکارهای قهرمانی کشور در مشهد مقدس در حال برگزاری است، ابراز داشت: این رقابت‌ها نخستین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی نونهالان دختر و پسر کشور به شمار می‌رود که از روز جمعه هجدهم اسفند ماه در سالن باغبانباشی مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد مقدس آغاز شده است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم افزود: حضور در این مسابقات علاوه بر اینکه به شناخت استعدادها و ظرفیت‌های دو و میدانی کشور در رده سنی نونهالان کمک می‌کند، موجب توسعه کمی و کیفی آن و همچنین آماده سازی بستر مناسب برای حضور قدرتمند تیم‌های ملی در رقابت‌های بین المللی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها از نظر کیفی فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه و میدان دیدن دو و میدانی کاران نونهال به شمار می‌رود، ابراز داشت: استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله دو و میدانی از اهمیت بسیار برخوردار است و برگزاری اینگونه پیکارها زمینه شناخت استعدادهای بالقوه و توفیقات بیشتر ورزشکاران در سنین بالاتر در سطح ملی و بین المللی را فراهم می‌کند و امیدوارم در دوره‌های بعدی بدون مشکل مالی شاهد حضور تیم‌های قم در رقابت با حریفان و کسب افتخار باشیم.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdok0f.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما