دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 12534
با بازی حمید فرخ نژاد و سحر قریشی:

«دوباره با هم» به سینما تربیت رسید+تصاویر

قم نيوز : قم نیوز: فیلم سینمایی «دوباره با هم» با بازی حمید فرخ‌نژاد و سحر قریشی در سینما تربیت اکران شد.
«دوباره با هم» به سینما تربیت رسید+تصاویر
  به گزارش قم نیوز،فیلم سینمایی «دوباره با هم» به تهیه کنندگی و نویسندگی جمشید حیدری و کارگردانی روزبه حیدری در سینما تربیت به روی پرده رفت.فیلم سینمایی «دوباره با هم» با اختصاص دو سانس و در ساعت‌های ۱۶ و ۲۰ در سینما تربیت قم برای علاقمندان به هنر هفتم به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین این سینما فیلم سینمایی دزدان خیابان جردن به کارگردانی وحید اسلامی را در ساعت‌های ۱۸ و ۲۲ اکران می‌کند.

فیلم سینمایی «دوباره با هم» روایت زندگی زن و شوهری جوان به نام‌‌های «مریم» با بازی سحر قریشی و «سعید» با بازی امیر حسین آرمان است که با حداقل امکانات و درآمد کم سال‌‌های اول زندگی را با سختی و بدون داشتن پشتوانه مالی می‌‌گذرانند. قرار است سعید در شرکت معتبری در جزیره کیش استخدام شود.به همین دلیل آن‌ها به جزیره کیش می‌‌روند، تا سعید در شرکت معتبر فردی به نام «نادر سلیمی» با بازی حمید فرخ‌نژاد استخدام شود، اما با وقوع اتفاقاتی چون علاقمند شدن سلیمی به مریم مشکلاتی برایشان به وجود می‌‌آید، تا جایی که مریم به جرم قتل سلیمی به زندان می‌‌افتد و زندگی آن‌ها در آغاز دچار حاشیه‌‌ها و چالش‌‌های اساسی می‌شود.

در فیلم سینمایی «دوباره با هم» بازیگران مشهور کشور از جمله حمید فرخ‌نژاد(بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم جشنواره فیلم فجر)، سحر قریشی، امیر حسین آرمان، مانی کسرائیان، نسرین نکیسایی، مریم خدابنده ‌لو و احمد کاظمی ایفای نقش کرده‌اند. تهیه کننده این فیلم «جمشید حیدری» پدر روزبه حیدری است.
جمشید حیدری فارغ التحصیل سینما از کانادا است و از سال ۱۳۵۰ فعالیت در عرصه سینما را به عنوان دستیار کارگردان، تدوین‌گر و سازنده آنونس آغاز کرده و نخستین فیلم سینمایی خود را به نام «مرز» در ژانر جنگی ساخته و فیلم‌هایی چون کیش و مات، گیس بریده، حماسه قهرمانان، هفت گذرگاه، وسوسه، وکیل اول، فرار، تفنگدار و کرکس‌ها می‌میرند را در مقام کارگردانی ساخته است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdceen8z.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما