دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 12539
در هشتمین بازی خانگی:

امید صبا میزبان قوی سپید شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم به دنبال کسب دومین پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مقابل تیم صدرنشین یعنی ملوان بندر انزلی صف‌آرایی می‌کند.
امید صبا میزبان قوی سپید شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از اینکه در خانه مقابل تیم فولاد خوزستان تن به تساوی داد، این هفته در تلاش برای کسب پیروزی و سه امتیاز مقابل تیم فوتبال امید ملوان بندر انزلی به میدان می‌رود.

هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و طی آن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، تیم فوتبال امید صبای قم در خانه میزبان تیم صدرنشین ملوان بندر انزلی است تا بعد از شکست خارج از خانه مقابل برق شیراز، به دنبال دومین پیروزی در لیگ برتر باشد.

در این دیدار که در ورزشگاه تختی قم برگزار خواهد شد و قطعا علاقه‌مندان به فوتبال و هوادار تیم امید صبای قم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند، شاگردان سید محسن بابامیری در تیم امید صبا در تلاش برای بهبود موقعیت و جایگاه خود در جدول رده بندی با تمام قدرت برابر حریف قرار می‌گیرند.

در این مسابقه تیم فوتبال صبای قم از ساعت ۱۵ برابر تیم صدرنشین ملوان بندر انزلی در حالی به میدان می‌رود که هفته قبل در بازی خارج از خانه خود به میزبان شیرازی خود باخت.

این در حالی است که فوتبالیست‌های امید صبای قم هفته قبل از آن نیز در خانه میزبان تیم دوم جدول رده بندی یعنی فولاد خوزستان بودند و در این دیدار که از حساسیت‌ فوق‌العاده زیادی برخوردار بود بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

این هفته دیدار بین صبای قم و ملوان بندر انزلی با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور حساسیت بسیاری خواهد داشت، ضمن اینکه انزلی‌چی‌ها در دور رفت در خانه خود توانستند با زدن سه گل از صبای قم سه امتیاز ارزشمند بگیرند.

در جدول رده بندی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در صدر ایستاده است و تیم امید صبای قم با کسب ۱۱ امتیاز از ۱۳ بازی قبل در مکان دهم جای دارد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjhiev.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما