سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 12565
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

مرحله دوم نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از برپایی مرحله دوم نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سه نقطه از استان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها برنج، آجیل، خشکبار و مواد غذایی عرضه می‌شود.
مرحله دوم نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در قم آغاز شد
  به گزارش قم نیوز،یونس عالی پور از برپایی دومین دوره نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در قم خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که در نمایشگاه‌های بهاره اندیشیده می‌شود شاهد استقبال گسترده مردم از برپایی این نمایشگاه‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه نخستین دوره نمایشگاه‌های بهاره به عرضه پوشاک اختصاص داشت، بیان کرد: در نمایشگاه سال جاری تلاش کردیم که کالا‌های عرضه شده از نظر کیفی، ارتقاء چشمگیری داشته باشد و همین مسئله موجب شد که استقبال مردم افزایش داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به آغاز مرحله دوم نمایشگاه بهاره اشاره کرد و گفت: در این مرحله عرضه

مستقیم آجیل، خشکبار، مواد غذایی و پوشاک در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سه نقطه از شهر بیان کرد: مجتمع فرهنگی امام خمینی، محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم و مجموعه ورزشی شهر پردیسان نسبت به عرضه مایحتاج مردم در شب عید اقدام می‌کنند.

عالی‌پور از توزیع ۴۰ تن برنج در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ با نرخ مصوب خبر داد و گفت: توزیع برنج به قیمت ۳۸۵۰ تومان در محل نمایشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها در محل برگزاری نمایشگاه‌ها بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها کمیته بازرسی مشغول فعالیت بوده و تلاش شده است که کالای با کیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdciwwaz.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما