چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 12763
منبع : قم نیوز
مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم خبر داد

خدمات رساني 300 دستگاه اتوبوس به مردم در لحظه تحويل سال

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم از خدمات رساني 300دستگاه اتوبوس به مردم در لحظه تحويل سال خبر داد.
خدمات رساني 300 دستگاه اتوبوس به مردم در لحظه تحويل سال
به گزارش قم نیوز، سعيد امراللهي با اشاره به افزايش تقاضا براي استفاده از حمل و نقل عمومي در لحظات منتهي به تحويل سال و پس از آن اظهار كرد: با تدابير انديشيده شده خطوط اتوبوسراني سطح شهر با تمام ظرفيت نسبت به خدمات رساني به مردم قم اقدام خواهند كرد.

وي از فعاليت ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ۷۰ دستگاه ميني بوس براي خدمات رساني به مردم در لحظه تحويل سال خبر داد و افزود: خطوط اتوبوسراني در ايام سال نو با تمام توان در خدمت مردم شريف قم و زائران و مسافران نوروزي خواهند بود.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم با بيان اينكه تراكم جمعيتي در لحظه تحويل سال در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها و مسجد مقدس جمكران بيشتر خواهد بود خاطرنشان كرد: با برنامه ريزي صورت گرفته مشكلي براي انتقال زائران و مسافران از حرم مطهر و مسجد مقدس جمكران به نقاط مختلف شهر نخواهد بود.

امراللهي تصريح كرد: همچنين خطوط اتوبوسراني در ايام نوروز نسبت به انتقال مردم از مركز شهر به نقاط مختلف اقدام خواهند كرد.

وي از خدمات رساني ۲۷۰ دستگاه اتوبوس در ايام نوروز به مردم خبر داد و گفت: اميدواريم بتوانيم در ايام سال جديد خدمات رساني شايسته‌اي در شان زائرين و مجاورين كريمه اهل بيت سلام الله عليها داشته باشيم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcipyaz.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما