پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 1279
مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم:

بازی دشواری مقابل دانشگاه آزاد در پیش داریم

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: بازی در سالن آزادی و در برابر تیم دانشگاه آزاد برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما به خوبی می‌دانم که کار سختی پیش رو داریم.
بازی دشواری مقابل دانشگاه آزاد در پیش داریم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل آزاد فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس قم با دشوار توصیف کردن دیدار مقابل تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران در هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور ابراز امیدواری کرد جهش ترابری قم بتواند با کسب امتیاز در این دیدار فاصله خود را با رقبای صدر جدول رده‌بندی لیگ کمتر کند.

وی اظهار داشت: جایگاه فعلی تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در جدول رده‌بندی لیگ برتر بیانگر این است که آنها با حضور در مکان دوم جدول توان بالایی دارند ولی با وجود قعرنشینی در لیگ امسال، تیم پرمهره و بسیار خوب دانشگاه آزاد را که از کادر فنی توانمندی بهره می‌برد را به دردسر خواهیم انداخت.

مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم با بیان اینکه در دیدار مقابل این تیم بازی سختی در انتظار جهش ترابری قم است، افزود: در مسابقه عصر امروز برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران خوشبختانه بازیکن مصدوم یا محروم نداریم و با توجه به وجود تمام بازیکنان خوب تیم، هدف ما کسب امتیاز از این بازی مهم خارج از خانه است تا بتوانیم ناکامی در دو بازی قبل را جبران کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم جهش ترابری قم در این دیدار خارج از خانه اظهار داشت: باید شرایط و اتفاقات مسابقه را در نظر گرفت زیرا در صورتی ‌که روند بازی به نفع ما پیش برود، مطمئنا تیم جهش ترابری برای کسب هر دو امتیاز بازی خواهد کرد، هرچند با انگیزه‌ای که دانشگاه آزاد اسلامی تهران برای کسب نتیجه پیروزی دارد، باید بهتر از دو بازی قبل ظاهر شویم.

آزادفلاح با اشاره به حضور جهش ترابری قم در مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر تصریح کرد: این جایگاه با توجه به تلاش فراوان بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه رتبه خوبی نیست ولی با توجه به بازیکنان بسیار خوبی که در تیم عضویت دارند، هدف ما بهبود موقعیت تیم در شرایط فعلی جدول رده‌بندی است تا در ادامه لیگ بتوانیم دو باخت متوالی خود را جبران کنیم.

وی با اشاره به شکست جهش ترابری قم در دیدار مقابل تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: جهش ترابری قم در این مسابقه تلاش زیادی برای کسب نتیجه انجام داد و حتی عملکرد تیم ما از بازی هفته نخست برابر بانک سامان تهران نیز بهتر بود.

مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم تاکید کرد: در این دیدار بازیکنان ما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردند اما تیم شهرداری گرگان در حضور تماشاگران خودی از فرصت‌های گلزنی خود به بهترین نحو ممکن بهره برد و صاحب برتری شد.

مسابقه تیم‌های فوتبال جهش ترابری قم و دانشگاه آزاد اسلامی تهران از هفته سوم دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر امروز پنج‌شنبه دوازدهم آبان در سالن آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.0n6k49nuo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما