جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 12805
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) عنوان کرد

اهتمام زائران به معرفت در زیارت

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در اماکن زیارتی گفت: باید زائران نسبت به معرفت در زیارت توجه داشته باشند.
اهتمام زائران به معرفت در زیارت
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در مراسم افتتاح نمایشگاه گلستان زندگی که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد در سخنانی به تقارن سال جدید با ایام شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: آغاز و پایان سال ۹۲ به نام مبارک حضرت زهرا(س) مزین شده است و در این سال باید همگان در راستای ترویج معارف اهل بیت بکوشند.

وی، ضرورت پویایی در برنامه‌ها و فعالیت‌های آستان مقدس فاطمه(س) را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: باید نسبت به اجرایی شدن اهداف پیش‌بینی شده برای آستان قدس کریمه اهل بیت (ع) اهتمام لازم را داشته باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به حضور خیل عظیم زائران در اماکن مذهبی اشاره کرد و بیان داشت: در ایام نوروز مردم به اماکن زیارتی سفر می‌کنند و زائران این اماکن باید توجه داشته باشند که در کنار زیارت نسبت به کسب معرفت لازم اهتمام لازم را داشته باشند.

وی از برپایی سه نمایشگاه در ایام نوروز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها مکملی برای شناخت اهداف و معرفت درباره زیارت است.

سعیدی در پایان اذعان داشت: در نمایشگاه گلستان زندگی، شرایطی فراهم شده است که زائران معلومات و معارف خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcftcdy.w6d0xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما