دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 12906
منبع : قم نیوز
معاون استاندار قم:

خدمات شهرداری در اسکان موقت زائران مطلوب بوده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم گفت: شهرداری قم در زمینه ارائه امکانات به زائران و اسکان موقت آنها در بوستان‌ها خدمت‌رسانی مطلوبی داشته است.
خدمات شهرداری در اسکان موقت زائران مطلوب بوده است
به گزارش قم نیوز، محسن محرری طی بازدید شهردار قم از ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به اقدامات همه دستگاه‌ها و ادارات برای ارائه خدمات مناسب به زائران و گردشگران نوروزی اظهار کرد: بر اساس آمار اولیه قم به عنوان دومین استان کشور از نظر حجم ورودی مسافر شناخته شده است.

وی از افزایش ۳۵ درصدی ورودی مسافر به استان قم طی سال جاری خبر داد و افزود: آمار تفکیکی و قطعی در چند روز آینده ارائه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم در زمینه ارائه امکانات به زائران و اسکان موقت آنها در بوستان‌ها خدمت‌رسانی مطلوبی داشته است.

وی ادامه داد: بهره برداری از پارکینگ طبقاتی زائر و ممنوعیت پارک خودرو و نصب چادر در بخشی از بستر رودخانه موجب تسهیل عبور و مرور و کاهش حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر در ایام نوروز شده است و علاوه بر این هدایت مسافران به کمپ‌های موقت و مکان‌های در نظر گرفته شده برای اسکان هم راحت‌تر صورت می‌گیرد.

محرری با اشاره به کنترل صحیح و هماهنگ برای ممنوعیت نصب چادر در بخشی از بلوار زائر (بستر رودخانه) توسط همه عوامل از جمله پرسنل شهرداری گفت: در یک مورد جالب توجه مشاهده کردیم که عوامل شهرداری چادر نصب شده توسط یکی از مسافران را با اتومبیل خود به مکان دیگری منتقل کرده و مجددا برایشان برپا کردند تا مشکلی برای آن خانواده به وجود نیاید.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdch-wnz.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما