پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 12980
مدیرعامل بهشت معصومه(س) خبر داد:

کاشت 2300 نهال در محوطه بوستان‌های بهشت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل بهشت معصومه(س) از کاشت 2300 نهال در محدوده این آرامستان خبر داد.
کاشت 2300 نهال در محوطه بوستان‌های بهشت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، عبدالحمید وکیلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان آرامستان‌ها در خصوص استقبال از طرح بهار و ایام نوروز ۹۲ اظهار کرد: بهره‌برداری از بوستان جنب ساختمان اداری، لکه‌گیری ۲۰ متر مربع آسفالت از معابر بهشت معصومه و رنگ‌آمیزی ۱۷هزار متر طول جداول محوطه سازمان از جمله این اقدامات بوده‌اند.

وی از حذف یک مورد تابلوی غیر مجاز و نامناسب شهری در ورودی سازمان خبر داد و افزود: لایروبی ۵۰۰ متر از نهرها و جوی‌های سازمان و ۱۵۰ متر طول از کانال فاضلاب در کنار جمع‌آوری خاک و نخاله و ضایعات فضای سبز به میزان تقریبی سه تن در روز از دیگر اقدامات نوروزی بوده‌اند.

مدیرعامل بهشت معصومه(س) از کاشت ۲۳۰۰ نهال در محدوده این آرامستان خبر داد و گفت: شستشوی ۱۵ پل فلزی ورودی به پیاده‌روها و بوستان‌های سازمان و دو ایستگاه اتوبوس در این محوطه هم جزو فعالیت‌های طرح استقبال از بهار محسوب می‌شوند.

وکیلی با اشاره به تعمیر و مرمت سه پل فلزی ورودی به بوستان‌ها و قطعات سازمان طی روزهای پایانی سال گذشته عنوان داشت: ایجاد محل‌های مناسب برای استفاده پارکینگ خودروها در پنجشنبه آخر سال و ایام نوروز از دیگر اقدامات طرح استقبال از نوروز بوده است.

مدیرعامل بهشت معصومه(س) از راه اندازی دستگاه‌های آبسردکن و آب‌ شیرین ‌کن در محوطه سازمان خبر داد و گفت: یکی از فعالیت‌های نوروزی، سرویس‌دهی به شهروندان از دو پایانه شهید مطهری و نبوت به آرامستان بهشت معصومه و بالعکس در پنجشنبه پایانی سال به وسیله ۳۰ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان بوده است.


انتهای پیام/119/


https://qomnews.ir/vdcjyhev.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما