دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : 13071
علیزاده پورنیا:

نهمین مدال برون مرزی را از مسابقات آسیایی کسب می‌کنم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش کشتی فرنگی استان قم از انگیزه و آمادگی بالای خود برای کسب نهمین مدال پیکارهای برون مرزی از مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.
نهمین مدال برون مرزی را از مسابقات آسیایی کسب می‌کنم
به گزارش قم نیوز، هادی علیزاده پورنیا که دارنده هشت مدال رقابت های برون مرزی اعم از جهانی، آسیایی و بین المللی است در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: تمام تلاشم این است که نهمین مدال بین المللی را از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا به دست بیاوریم.

وی که در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی می گیرد و هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می برد، افزود: از سال ۲۰۰۹ توانسته ام در هشت میدان بین المللی، آسیایی و جهانی مدال کسب کنیم و این موفقیت ها را مرهون حمایت های خانواده ام، مسئولان ورزش استان، هیئت کشتی و مربیان پرتلاش هیئت و تیم ملی می دانم.

قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۲ ادامه داد: برای کسب موفقیت هایی که در چهار سال اخیر حاصل شده است زحمات و تلاش های زیادی متحمل شده ام و بسیار خوشحالم از اینکه مردم قم و کشورم از این موفقیت ها خوشحال می شوند و می توانم مایه سربلندی ورزش استان و کشور باشم.

ملی پوش وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اضافه کرد: یکی از مهمترین انگیزه های من در سال جاری حضور در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و جهان خواهد بود و برای این منظور در اردوی تیم ملی نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا مورد نظر کادر فنی تیم ملی باشم.

وی یاد آور شد: انشاءالله تمام تلاش و انگیزه ام این است که تا چهار سال آینده خود را در اوج آمادگی نگه داشته و با تداوم تمرینات و برنامه های آماده سازی همچنان مورد اعتماد کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بوده و در المپیک ۲۰۱۶ حضور یابم.

علیزاده پورنیا در ادامه به حضورش در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه مسابقات اعلام شده است و این دوره از رقابت ها با حضور برترین های کشورهای مختلف آسیایی از سی و یکم فروردین ماه در هند برگزار می شود.

وی عنوان کرد: در صورتی که به این رقابت ها بروم، به هیچ عنوان برای من مهم نیست که با کدام حریف مسابقه بدهم، زیرا آنقدر آماده هستم که بتوانم از این رقابت ها با دست پر بازگردم و بار دیگر برای کشتی فرنگی کشورمان افتخار کسب کنم.

گفتنی است: هادی علیزاده پورنیا از سال ۲۰۰۹ در مسابقات جام بین المللی شهداء، قهرمانی جوانان آسیا، قهرمانی بزرگسالان آسیا، جام های جهانی ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳، جام آزوماش اوکراین، جام ریاست جمهوری قزاقستان و قهرمانی دانشجویان جهان موفق به کسب مدال شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb8gb8.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما