پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 13145
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم:

توسعه پارك‌هاي محله‌اي در نقاط مختلف شهر قم در سال 92

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از برنامه ويژه اين سازمان براي توسعه پارك‌هاي محله‌اي در سال جاري خبر داد.
حسین رضایی نسب مدیر عامل سازمان پارکها استان قم،نوروز92
حسین رضایی نسب مدیر عامل سازمان پارکها استان قم،نوروز92
به گزارش قم نیوز، ، حسين رضايي نسب با اشاره به طرح نوروزي اين سازمان از بهمن ماه عنوان كرد: با آغاز طرح نوروزي نسبت به تجهيز مبلمان بوستان‌ها از قبيل آلاچيق، سيستم روشنايي و صوتي، ورودي‌ها و بهسازي بوستان‌ها اقدام كرديم.
وي ادامه داد: علاوه بر اين نمازخانه‌ها را به قبله‌نما، فرش، چادر، مهر و جا مهري مجهز كرده و رنگ‌آميزي بوستان‌ها را در دستور كار قرار داديم.

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از افزايش و ترميم سرويس‌هاي بهداشتي بوستان‌ها خبر داد و خاطرنشان كرد: ۱۰ بوستان بزرگ شهري به عنوان كمپينگ مسافر و ۱۰۰ بوستان ديگر به منظور استفاده زائران و مسافرين آماده شد.

وي تصريح كرد: سعي شده با كاشت گل و گياه و نهال در سطح شهر، محيط خوبي براي مسافران به ويژه در شب داشته باشيم.

رضايي نسب با اشاره به افزايش سرانه فضاي سبز قم از ۱۴متر به ۱۵ متر مربع طي يك سال گفت: سعي داريم اين روند را تا رسيدن به سطح ايده‌آل ادامه دهيم.

وي گفت: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده در نظر است در سال جاري با توجه به اعتبارات موجود و با افزايش احداث پارك هاي محله‌اي در سطح مناطق هشتگانه شاهد رشد فضاهاي سبز بيشتري در اين كلانشهر باشيم.


انتهاي پيام/119/
https://qomnews.ir/vdcdkf0f.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما