شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 13362
مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال قم:

داوران قمی در جام حذفی فوتبال قضاوت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از قضاوت داوران قمی در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
داوران قمی در جام حذفی فوتبال قضاوت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، داوران قمی را از جمله معتمدترین داوران حال حاضر فوتبال کشورمان دانست و تصریح کرد: با اعتمادی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال به ما دارد، خوشبختانه داوران قمی در تمام رقابت‌های رسمی لیگ بانوان و آقایان کشور حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه این هفته تیم داوری از هیئت فوتبال قم دیداری حساس از رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را قضاوت خواهد کرد ابراز داشت: کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان بعد از مشخص شدن برنامه دیدارهای مرحله دوم دیدارهای این فصل حذفی نوجوانان کشور اسامی داوران را اعلام کرد.

فرجی ادامه داد: در حالی که تمام بازی‌های این مرحله به صورت حذفی برگزار می‌شود و تمام دیدارها رأس ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد، تیم کامل داوری از فوتبال استان قم در شهر اراک دیدار نمایندگان مرکزی و تهران را قضاوت خواهند کرد.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم افزود: قرار است از ساعت ۱۴ امروز تیم‌های فوتبال بهمن مرکزی و آبی پوشان تهران دو تیم از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی شهر اراک به مصاف یکدیگر بروند.

وی خاطرنشان کرد: نقی زمردی داور جوان و آینده دار فوتبال استان قم که یکی از کاندیداهای قضاوت در رقابت‌های لیگ‌های دسته‌های بالاتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز محسوب می‌شود این هفته به عنوان داور بازی تیم‌های اراکی و تهرانی را قضاوت می‌کند.

فرجی عنوان داشت: این در حالی است که دو تن از کمک داوران فوتبال استان قم نیز در تیم داوری این بازی حضور دارند و بدین ترتیب حسام الدین واعظی‌نژاد و علی ترابی نیز در سفر به شهر اراک داور شایسته فوتبال استان قم را همراهی می‌کنند.

وی در ادامه از حضور داوران قمی در تمام‌های لیگ‌های فوتبال کشور در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: تنها در لیگ برتر داور نداشتیم که خوشبختانه امسال علی صفایی در تیم داوری دیدار تیم‌های گهر شهرداری دورود و داماش گیلان حضور یافت.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از قضاوت داوران قمی در لیگ‌های رده‌های سنی و دسته‌های مختلف فوتبال کشور خبر داد و بیان داشت: علاوه بر فوتبال داوران شایسته قمی در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال نیز قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcewx8z.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما