شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 13500
شهردار منطقه 4 قم:

جلوگیری از بروز تخلف ساختمانی باید از مرحله گودبرداری صورت گیرد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 4 در جلسه هماهنگی حوزه خدمات شهری با واحد کنترل ساختمان و سد معبر که در این منطقه برگزار شد؛گفت:کنترل و جلوگیری از بروز تخلف ساختمانی باید از مرحله گودبرداری صورت گیرد.
احمد نکونام شهردار منطقه 4
احمد نکونام شهردار منطقه 4
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه تعداد مراجعین به شهرسازی شهرداری منطقه چهار از دیگر مناطق هشت گانه شهرداری قم بیشتر بوده و کمبود نیروی انسانی این واحد باعث شده متقاضی زمان بیشتری را برای اخذ جواب صرف نماید از این رو ناحیه محوری یکی از راهکارهای برون رفت از این مشکل است.

وی افزود: با توجه به سیاست ۱۲ گانه ابلاغی شهردار کلان شهر قم که حاکی از تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان دارد؛ مقرر شد که پس از انجام جلسات کارشناسی ، عدم تمرکز در پاسخگویی به مراجعیین در دستور کار منطقه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا آموزش ضوابط شهری برای مدیران ناحیه و آشنایی ایشان با برنامه شهرسازی سرای ۷ و فرآیندهای تملک املاک تفکیک شده امری اجتناب ناپذیر است؛اذعان داشت: آموزش پرسنل و آشنایی کامل آنها با قوانین در برنامه کاری شهرداری منطقه ۴ قرار دارد.

نکونام در ادامه به معاونت خدمات شهری منطقه مأموریت داد تا با حضور مدیر حقوقی منطقه ظرف هفته آینده با انجام جلسه با مسئولین نواحی و واحد کنترل ساختمان، آسیب شناسی نموده و موارد را جهت بررسی و ارائه راهکاری های مناسب به ایشان ارجاع نمایند.

در ادامه این جلسه حاضرین به ایراد نظرات خود پرداخته و از معضلات و مشکلات پیش روی واحد کنترل ساختمان از جمله لزوم حمایت بیشتر ارگانهای ذیربط و اینکه رفع تخلف و جلوگیری از تخلف باید با هماهنگی و پشتیبانی سایر واحدها از جمله خدمات شهری صورت پذیرد؛تاکید کردند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdciuwaz.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما