چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 13615

کانون هاي فرهنگي و تبليغاتي ، جزء سرمايه هاي اجتماعي محسوب مي شوند

قم نيوز : قم نیوز: سرهنگ " احمد صادقي " معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: کانون هاي فرهنگي و تبليغاتي ، جزء سرمايه هاي اجتماعي محسوب مي شوند .
کانون هاي فرهنگي و تبليغاتي ، جزء سرمايه هاي اجتماعي محسوب مي شوند
به گزارش قم نیوز، ، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم در جلسه تعاملي اين معاونت و کانون تبليغاتي ايران زمين ،اظهار داشت: اقلام فرهنگي و پيشگيرانه کانون تبليغاتي ايران زمين در جهت پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي از جمله سرقت و عفاف و حجاب ، قابل تقدير است .

سرهنگ " صادقي " افزود : در پيشگيري اجتماعي اولويت اول، برنامه هاي ناجا است و اين مهم محقق نمي شود مگر با مشارکت مردم و کانون هاي فرهنگي و تبليغاتي که سرمايه هاي اجتماعي محسوب مي شوند .
وي پخش تيزرها و هشدارهاي پليسي را از تلويزيون شهري توسط اين کانون ، اثرگذار عنوان کرد و ادامه داد : پخش تيزر و نصب بنر با عنوان هشدارهاي انتظامي در مناسبت هاي مختلف مخصوصاً ايام نوروز که حجم عظيمي از زائران و مسافران در اين استان مقدس حضور دارند ، يکي از بهترين روش هاي پيشگيري از آسيب اجتماعي است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم ضمن تشريح اقدامات اين معاونت در زمينه ارتقاء فرهنگ عمومي و پيشگيرانه افزود : فرهنگ سازي ، پيشگيري اجتماعي و رصد آسيب ها ، شاخص برنامه هاي معاونت اجتماعي است .

وي گفت: پي گيري اين موضوع بصورت زنجيره اي توسط اداره مستندات با مستندسازي ، اطلاع رساني با انتشار اخبار کشفيات پليس به رسانه ها و اداره برآورد و مطالعات اجتماعي با برآورد و رصد آسيب ها و اداره مشاوره با مشاوره دادن و حل و فصل پرونده هاي قضايي و همچنين اداره آموزش همگاني و مشارکت با ايجاد نمايشگاه ها در آموزشگاه ها و سخنراني و ارائه هشدارهاي پليسي در جلسات اولياء و مربيان و نشست با اساتيد دانشگاه ها و تعامل و نشست با نخبگان و پژوهشگران در حوزه هاي علميه انجام مي شود.
سرهنگ "صادقي " در پايان با اهداء لوحي ، به " حسيني" و "سامعي" مدير عامل و رئيس هيئت مديره کانون تبليغاتي ايران زمين از اقدامات تعاملي آن کانون ، تقدير کرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcftvdy.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما