شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 13678
با قرار گرفتن در جایگاه نخست:

نوجوان قمی صاحب گردن آویز طلای دو و میدانی کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از موفقیت تیم اعزامی نوجوانان قم در کسب مدال طلای پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.
نوجوان قمی صاحب گردن آویز طلای دو و میدانی کشور شد
به گزارش قم نیوز، اصغر درخشش فر با اشاره به اینکه هفت نوجوان قمی به دو و میدانی قهرمانی کشور اعزام شده بودند، اظهار داشت: اولین رقابت دو و میدانی کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی، مسابقات قهرمانی دو و میدانی رده سنی نوجوانان و همچنین بزرگسالان کشور بود که به صورت همزمان روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه به انجام رسیدند.

وی افزود: طبق تقویم فدراسیون دوومیدانی رقابت های قهرمانی دو و میدانی پسران رده سنی نوجوانان کشور در در کرمانشاه برگزار شد، مسابقاتی که یکی از تیم های شرکت کننده در آن تیم رده سنی نوجوانان هیئت استان قم بود و یک نشان طلای این رقابت ها را از آن خود کرد.

نایب رئیس هیئت دوومیدانی استان قم اضافه کرد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور نیز به شکل همزمان با پیکارهای رده سنی نوجوانان کشور برگزار می شد، در حالی که در این دوره از مسابقات نیز یکی دو و میدانی کاران مطرح قم صاحب مدال طلا شد.

وی یاد آور شد: پیکارهای دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور در مواد و رشته های مختلف در به میزبانی هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه و با شرکت برترین های کشور به انجام رسید در حالی که هفت دو و میدانی کار قمی نیز در این رقابت ها حضور داشتند.

درخشش فر ابراز داشت: تمامی نفرات تیم اعزامی رده سنی نوجوانان هیئت دو و میدانی استان قم در تلاش برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکوهای برتر این دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در مواد مختلف عملکرد خوبی داشتند اما در نهایت سهم تیم قم از این رقابت ها کسب نشان طلا توسط رضا ملک پور بود تا قم یکی از تیم های طلایی این دوره از رقابت ها لقب بگیرد.

وی در پایان با اشاره به نفرات اعزامی هیئت دوومیدانی قم به این پیکارها، عنوان کرد: بعد از برگزاری پیکارهای انتخابی درون استانی بین دو و میدانی کاران آماده قمی در مواد و رشته های مختلف رده سنی نوجوانان، سرانجام علی جبارپور، حسین میرزایی، رضا ملک پور، حامد خزایی، حسن شکری، محمدرضا فریدی و امیرحسین عظیمی در ترکیب تیم قم به این مسابقات اعزام شده بودند که تنها مدال آور از این جمع، رضا ملک پور بود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcevp8z.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما