شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 13692

اولین کاروان راهیان نور جبهه های غرب از قم اعزام شد

قم نيوز : قم نیوز: ،شرکت کنندگان در این اردوها طی سه روز از سه جبهه در غرب کشور که شامل مناطقی همچون بازی دراز و مهران که مربوط به عملیاتهای 8 سال دفاع مقدس می باشند و منطقه عملیاتی مرصاد و مناطق پاوه و کردستان که مربوط به فتنه تجزیه کردستان می باشند بازدید دارند .
سردار حافظی جانشین سپاه علی بن ابیطالب
سردار حافظی جانشین سپاه علی بن ابیطالب
به گزارش قم نیوز، جانشین سپاه علی بن ابی طالب (ع) در مراسم افتتاحیه اعزام کاروان های راهیان نور غرب گفت : هر فردی که در این گونه اردوها شرکت می کند بر اساس معرفت و شناختی که دارد یک سری توفیقات نصیبش می شود .

سرهنگ پاسدارˈ رضا حافظیˈادامه داد: بین اعزام های امروزه و اعزام های دفاع مقدس شباهت های زیادی وجود دارد در زمان دفاع مقدس رفتار و حالاتی بین رزمندگان دیده می شد .

وی افزود: شور و حال و اشتیاق وصف ناپذیز ، توجه بیشتر به معنویات ، خدمت به سایر رزمندگان در زمان سازمان دهی ،اعزام و زمان عملیات از مشخصات بارز رزمندگان در دفاع مقدس بود که اکنون همان حالات و روحیات بین افرادی که راهی این سفرها می شوند به عینه دیده می شود .

حافظی با اشاره به اهمیت سفرهای راهیان نور گفت: رهبر انقلاب نگاه ویژه ای به این سفرها دارند و در جایی فرمودند که من از این حرکتی که انجام می شود بسیار خرسندم .

وی گفت: در این سفر بازدید از ۳ مقطع و نقطه تاریخی حساس پیش بینی شده که با مشاهده آنها مظلومیت امام ، شهیدان و مردم این کشور و در عین حال اقتدار این نظام را درک خواهید کرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcauin6.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما