پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 13701

نمایشگاه صنعت خودرو در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: خبرگزاری تسنیم: نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته استان قم با حضور مسئولین استان افتتاح شد.
نمایشگاه صنعت خودرو در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته استان قم با حضور رئیس جمعیت هلال احمر استان، رئیس پلیس راهور استان و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در محل دائمی نمایشگاه های استان قم افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مجید علیشاهی، مجری نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه صنعت خودرو با هدف نمایش توانمندی‌های شرکت‌های خودروسازی و آموزش و اطلاع رسانی برگزار شده است و در برگزاری این نمایشگاه پلیس راهور استان، جمعیت هلال احمر و هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری نقش داشته اند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه صنعت خودروی استان قم از روز ۹ مرداد تا ۱۲ مرداد برپا شده است و ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ خواهد بود.

در ادامه این مراسم سرهنگ سید کرم الله حسینی رئیس پلیس راهور استان با اشاره به حضور پلیس راهور در نمایشگاه صنعت خودرو گفت: پلیس در نمایشگاه صنعت خودرو غرفه بزرگ و مناسبی را دارد که به دنبال کار فرهنگی در آن است و غرفه درواقع کارگاه آموزشی برای بیان نکات ایمنی است.

وی ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی فضایی برای نشان دادن فعالیت های پلیس و جمعیت هلال احمر مهیا کرده است.

علیرضا ظهیری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنعت خودرو، جمعیت هلال احمر را یک نهاد خدمت گذار دانست و افزود: این جمعیت با داشتن نیروهای زبده و پایگاه های ثابت و موقت در محورهای استان، به امداد و نجات حادثه دیدگان حوادث رانندگی می پردازد.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در نمایشگاه صنعت خودرو به دنبال آموزش مردم برای یادگیری چگونگی با حوادث جاده ای از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی و پخش کتابچه ها است.

در انتهای این مراسم سرهنگ احمد صادقی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اظهارکرد: نظم و انضباط اجتماعی از نظم و انضباط ترافیکی سرچشمه می گیرد و به همین دلیل با برپا کردن شهر ترافیکی در غرفه راهنمایی و رانندگی درنمایشگاه صنعت خودرو به دنبال آشنا کردن کودکان با مقررات راهنمایی و رانندگی هستیم.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcb8zb8.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما