يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 13720
مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال قم:

استعدادهای مربیگری فوتبال در قم شناسایی می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم از برنامه ریزی برای شناسایی استعدادهای مربیگری فوتبال در قم خبر داد.
استعدادهای مربیگری فوتبال در قم شناسایی می‌شوند
به گزارش قم نیوز، رضا کردی با اشاره به برگزاری دوره استعدادیابی مربیگری فوتبال با حضور مدرس AFC و فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها یکی از قدم‌هایی است که این کمیته به نمایندگی از هیئت فوتبال قم به عنوان دلسوز رشد و توسعه فوتبال قم انجام می‌دهد.

وی با اشاره به حضور مربیان جوان و آینده دار فوتبال قم در این دوره بیان کرد: این برای چندمین بار است که دوره استعدادیابی مربیگری فوتبال توسط کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم برنامه‌ریزی شده و به منظور ارتقای دانش مربیان فوتبال قم برگزار می‌شود.

کردی بیان کرد: در واقع هیئت فوتبال استان قم تلاش می‌کند که فوتبال قم در مسیر رشد و تعالی خود و حرکت به سوی توسعه علمی و روزافزون، ابتدا از دانش کافی برخوردار شود و سپس با بهره‌گیری از سایر توانمندی‌ها به سوی پیشرفت و تحول مثبت حرکت کند.

مدرس AFC یادآور شد: در سال‌های اخیر هنگام برگزاری دوره‌های مربیگری پیشرفته در فوتبال و فوتسال شاهد استقبال کم‌نظیر مربیان فوتبال استان قم به خصوص نیروهای جوانی که تازه به عرصه مربیگری این رشته قدم گذاشته‌اند، بوده‌ایم و به نظر می‌رسد این دوره نیز با حضور پرتعداد مربیان فوتبال قم همراه باشد.

وی اضافه کرد: دوره استعدادیابی مربیگری فوتبال با حضور مربیان پرتلاش و آینده دار فوتبال استان قم از امروز جمعه ششم اردیبهشت ماه آغاز شد و در مدت شش روزی که برای برگزاری این دوره پیش‌بینی شده سعی خواهد شد جدیدترین علوم روز فوتبال دنیا را تقدیم این مربیان جویای نام کنیم.

مسئول کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم ابراز کرد: دوره استعداد یابی مربیگری فوتبال به دو شکل تئوری و عملی به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود که طی آن مربیان شرکت‌‌کننده مسائلی را فرا می‌گیرند که امروز در فوتبال روز دنیا به کار گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: آموزش‌های تئوری در سالن کنفرانس و آموزش‌های عملی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و به همت کمیته آموزش و مربیان هیئت فوتبال استان قم، امکانات لازم برای این دوره به شکل مطلوبی پیش‌بینی شده است.

کردی اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت در این کلاس‌ها به خوبی مورد توجه و استقبال مربیان علاقمند به دانش روز فوتبال در استان قرار گرفت و مربیانی که بیشتر آنها از تحصیلات عالی در رشته تربیت بدنی برخوردارند، در این دوره شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdccxmqs.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما