دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 13733
رئیس شورای عالي استان‌ها:

تحولات زیربنایی در قم مشهود است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای عالي استان‌ها گفت: تحولات خوبی در خصوص مسائل زیربنایی قم دیده می شود که طرح حرم – جمکران یکی از مهمترین آنهاست و جایگاه خاص خود را دارد.
مهدی چمران رییس شورای عالی تهران
مهدی چمران رییس شورای عالی تهران
به گزارش قم نیوز، مهدی چمران در حاشیه سفر به قم و دیدار با علما و مراجع با اشاره به اقدامات شهرداری قم در سال های اخیر اظهار کرد: در طول دوره مدیریت جدید زمانی که به قم وارد می شویم تغییرات را نسبت به گذشته شاهد هستیم و این امر کاملا محسوس است.

وی افزود: تحولات خوبی در خصوص مسائل زیربنایی قم دیده می‌شود که طرح حرم – جمکران یکی از مهمترین آنهاست و جایگاه خاص خود را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری‌ها می‌توانند در همه مناطق به ویژه در شهرهای بزرگ همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته باشند گفت: این امر در شهری مانند قم هم در حال نهادینه شدن است و نتیجه آن در عمران و آبادانی شهر دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در قم مشکلات فراوان و عقب ماندگی‌های چندین ده ساله حتی پیش از انقلاب وجود داشته و دارد و جمعیت قم هم روز به روز در حال افزایش است بنابراین شهرداری و شورای شهر باید با همکاری یکدیگر سعی در حل این معضلات داشته باشند و در این میان جلب همکاری‌های مردمی از اهمیت خاصی برخوردار است.

چمران با تاکید بر همکاری بیشتر میان مردم و مدیران شهر در زمینه تغییر چهره شهرها و روستاها خاطرنشان کرد: این امر در قم شکل گرفته و به یقین موجب پیشرفت و آبادانی بیشتر این شهر خواهد شد.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcgwu9q.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما