دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 13735

ارائه بیش از 97هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی به زندانیان استان قم

قم نيوز : قم نیوز: در راستای اجرای سیاست توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی از طریق آموزشهای مهارتی سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و توانمند سازی زندانیان جهت اشتغال پس از آزادی در سال گذشته 97105 نفر ساعت آموزشهای مهارتی به زندانیان استان قم ارائه شد.
ارائه بیش از 97هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی به زندانیان استان قم
به گزارش قم نیوز، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قم گفت: در سال گذشته ۹۷۱۰۵ نفر ساعت نفرساعت آموزش های مهارتی به زندانیان استان ارائه شده است.

احمد عطارنیا با اعلام این خبر گفت: آموزش های فنی وحرفه ای در اصلاح و تربیت زندانیان و ایجاد اشتغال برای آنان موثربوده و در کاهش معضلات اجتماعی نقش بسزایی دارد که در سال ۹۱ در همین راستا، چهارصدوسیزده نفر از مددجویان در زندان های سطح استان ازآموزش های مهارتی بهره مند شدند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه ارائه آموزش های فنی وحرفه ای به مددجویان بیان داشت: یکی از علل اصلی بزهکاری و جرم درجامعه بیکاری است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان با تاکید براین مطلب که فراگیری آموزش های مهارتی با ایجاد اشتغال برای زندانیان در بازگشت موثر آنان به جامعه بسیار اهمیت دارد اظهار داشت: یادگیری آموزش های فنی و مهارتی برای مددجویان علاوه برایجاد شرایط اشتغال، موجب تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنان نیز می شود.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdciwyaz.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما