قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در مراسم کلنگ زنی آرامستان بهشت فاطمه قم، با اشاره به معضل ۴۰ ساله دفن اموات در قم، حل معضلات و مسائل زمین مانده شهر را حاصل همدلی و همراهی مسوولین استان قم دانست.
حل مشکل پروژه‌ها و مسائل به زمین مانده شهر قم، حاصل همدلی و همراهی مسوولین استان است
به گزارش قم نیوز، شهردار قم که در مراسم کلنگ زنی آرامستان بهشت فاطمه سخن می‌گفت، با اشاره به خدمات شبانه روزی سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، اظهار کرد: در هر ساعتی از شبانه روز، پرسنل سازمان آرامستان‌ها، مشغول به کار هستند و این جای تقدیر دارد.

وی افزود: مشکل آرامستان‌های قم، معضلی ۴۰ ساله است که امروز در حال حل شدن است و این مساله جز با همدلی و همکاری استاندار محترم، فرماندار خدوم و مدیرکل مسکن و شهرسازی قم ممکن نمی شد.

شهردار قم افزود: امروز در حال کلنگ زنی یکی از پروژه‌های معطل مانده قم هستیم و از این دست در پروژه‌ها در قم زیاد وجود داشتند که با همکاری استاندار محترم قم و فرماندار خدوم قم، به شکل بسیار خوبی مدیریت شده و در حال پیشرفته هستند.
وی افزود: در پروژه پیامبر اعظم اگر کمک استاندار قم برای ماده پنج نبود، تمام زحمات از بین می‌رفت و همدلی موجود در مدیریت شهری، جای تشکر دارد.
شهردار قم تصریح کرد: کاری که امروز در سازمان آرامستان‌ها اتفاق خواهد افتاد، برای سال‌های آینده پابرجا خواهد بود و مردم تا سالیان دراز برای دفن اموات خود مشکلی نخواهند داشت و این مساله شایسته تقدیر است.

وی افزود: بهترین خاطره من از دوران شهرداری، دو یا سه مورد توفیقی است که برای شست و شوی بدن دو مسلمان پیدا کردم و کار در آرامستان‌ها، باعث افتخار است.
شهردار قم با اشاره به حدیثی از معصوم که اشاره به باز شدن چند در از درهای بهشت از قم دارد، اظهار کرد: آرامستان بهشت فاطمه به شکلی ساخته خواهد شد که با مجموعه فضای سبز اطراف آن برای مردم قم و زائرین مکان مناسبی برای دفن اموات باشد و مشکلات مردم را حل کند.
انتهای پیام
https://qomnews.ir/vdcai0n6.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما