دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 13979
پس از یک سال غیبت صورت می گیرد؛

حضور قدرتمند تیم‌های مردان و بانوان قم به لیگ‌های بسکتبال کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از بازگشت مقتدرانه تیم‌های مردان و بانوان قم به لیگ‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
حضور قدرتمند تیم‌های مردان و بانوان قم به لیگ‌های بسکتبال کشور
به گزارش قم نیوز؛ محسن نادری تصریح کرد: خوب می دانیم که علاقمندان به بسکتبال در استان قم بی صبرانه منتظر بازگشت تیم‌های قمی به چرخه رقابت‌های لیگ‌های بسکتبال مردان و بانوان باشگاه‌های کشور هستند و ما نیز به خواسته آنها احترام می‌گذاریم.

وی ادامه داد: به آنها اطمینان می‌دهم که امسال مهمترین هدف و اولویت هیئت بسکتبال استان قم بازگشت تیم‌های مردان و بانوان قم به مسابقات لیگ‌های بسکتبال بانوان و مردان باشگاه‌های کشور است و برای این منظور برنامه ریزی مطلوبی انجام خواهیم داد.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: حضور در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور شرایط و امکانات خاصی را می‌طلبد که از آغاز سال با پیگیری‌های لازم و در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان قم، فدراسیون بسکتبال و حتی در تماس و ارتباط نزدیک با حامیان مالی به دنبال تحقق آن هستیم.

وی یادآور شد: در سال گذشته نیز به دنبال این بودیم که تیم‌های مردان و بانوان قم در لیگ‌های بسکتبال کشور حضور پیدا کنند اما واقعیت این است که به شدت از نظر مالی در مضیقه بودیم و حامیان مالی مناسبی نیز برای انجام این کار پیدا نکردیم.

نادری ابراز داشت: حضور ما در لیگ‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور در سال جاری با تکیه بر نیروها و استعدادهای بومی بسکتبال قم خواهد بود و هر دو تیم مردان و بانوان قم بدون نیاز به بازیکنان غیر بومی در لیگ‌های کشور شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: فصل جدید مسابقات به احتمال فراوان از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد و طی آن تیم بسکتبال مردان قم با ترکیبی متشکل از بسکتبالیست‌های توانای قمی در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.

دبیر هیئت بسکتبال استان اظهار داشت: لیگ‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور در بخش بانوان همانند آقایان در سطوح برتر، دسته اول و دسته دوم برگزار می‌شود که برنامه هیئت این است که بانوان بازگشت خود به لیگ کشور را از حضور در پیکارهای لیگ دسته دوم شروع کنند و برای راهیابی به دسته بالاتر با تمام توان مقابل حریفان قرار بگیرند.

آخرین بار تیم بسکتبال جهش ترابری قم در سال ۱۳۹۰ در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور داشت که در پایان راهی لیگ دسته اول شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci33az.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما