دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 13981
با اجرای هم کدسازی صورت می گیرد؛

8 رقمی شدن تلفن های ثابت در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: با اجرای طرح هم کدسازی در استان قم کد توابع استان حذف و شماره تلفن‌های ثابت نیز از 7 رقم به 8 رقم افزایش می‌یابند.
8 رقمی شدن تلفن های ثابت در قم
به گزارش قم نیوز، سید اسدالله دهناد، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و گرامیداشت روز ارتباطات با اشاره به هم کدسازی شماره تلفن‌های مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح در استان قم، کدهای بین شهری توابع این استان حذف خواهد شد.

وی با اشاره به مزایای این طرح برای مشترکان بیان داشت: با اجرایی شدن این طرح ساکنین توابع استان قم برای اینکه بتوانند با مرکز استان تماس بگیرند نیازی به گرفتن کد بین شهری نخواهند داشت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم ادامه داد: با اجرای این طرح ساکنین استان قم نیز برای تماس با توابع استان نیازی به گرفتن کد ندارند و می‌توانند به سهولت با توابع استان بدون وارد کردن کد بین شهری تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح هم کدسازی در استان قم کد این استان از «۰۲۵۱» به «۰۲۵» تغییر پیدا خواهد کرد و به اول تمام شماره‌های مشترکین تلفن ثابت استان قم نیز عدد «۳» افزوده و شماره تلفن‌های استان قم از ۷ رقم به ۸ رقم تبدیل می‌شود. دهناد با تاکید بر اینکه طرح هم کد سازی بیش از یک سال است که در سراسر کشور آغاز شده است گفت: اجرای این طرح در استان قم پس از آماده‌سازی بسترهای فنی در نخستین ثانیه‌های روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات استان قم این طرح را با هدف سهولت در ارتباط و ارائه خدمت بهتر به مشترکین تلفن ثابت به اجرا می‌رساند تصریح کرد: با اجرای این طرح هزینه تماس توابع با استان به صورت هزینه داخل شهری محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb89b8.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما