شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 14116

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم روز شنبه با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان در مقر سپاه علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در این مراسم فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع)، فرمانده انتظامی استان قم، فرمانده آمادگاه منظریه استان قم، نماینده ولی فقیه در استان، استاندارقم، فرماندار و جمعی از مسوولان استان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا از یگان های مستقر در میدان سان دیدند.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) در ابتدا این مراسم، به روح و مقام شهدای دفاع مقدس و شش هزار شهید استان و شهدای عملیات بزرگ بیت المقدس درود فرستاد و بیان کرد: شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران با فتح خرمشهر پیام آزادگی، عزت و مقاومت را از گلدسته های مسجد جامع به جهانیان صادر کردند.

سردار مهدی مهدوی نژاد، ادامه داد: امروز نیز با تمسک به شهیدان و حبل محکم الهی، بصیرت، بینش و آگاهی در مقابل طوفان حوادث ایستادگی خواهیم کرد و در روز ۲۴ خرداد ماه با شهیدان پیمان مجدد خواهیم بست .

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در ادامه مراسم، با بیان اینکه عزت، شرف و تمامی اراضی کشور را مدیون عالم بزرگ امام راحل می باشیم، گفت: امروز نیز پس از ایشان کشتی این انقلاب را در این اقیانوس متلاطم به سمت ساحل نجات و رستگاری هدایت می نماید.

سردار جعفر اسدی، سوم خرداد را از برجسته ترین ایام دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در این روز عزت و سربلندی در دفتر ملت ایران به ثبت رسید و نتیجه رشادت های قهرمانانی است که در سال ۶۱ه.ق در کربلا حماسه شهادت را درس دادند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccesqs.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما