پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 14144
رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری قم مطرح کرد

اجرای طرح ویژه ستاد پیشگیری از تخلفات شهری در ایام تعطیل خرداد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری قم از اجرای طرح ویژه برای پیشگیری از تخلفات شهری در ایام نیمه خرداد خبر داد و بیان کرد: جلوگیری از برپایی چادر در بلوار زائر و هدایت مسافران به بوستان‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته است.
اجرای طرح ویژه ستاد پیشگیری از تخلفات شهری در ایام تعطیل خرداد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا عسگری با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد پیشگیری از تخلفات شهری در ایام نیمه خرداد اظهار داشت: نخستین اقدام ما در این ستاد‌ جلوگیری از برپایی چادر  مسافرتی در بلوار زائر بود که این طرح از روز 13 خرداد در سه شیفت با کمک عوامل انتظامی آغاز شده و تا 17 خرداد ادامه دارد و زائران برای نصب چادر به بوستان‌ها هدایت و راهنمایی می‌شوند.
 
وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های ستاد آماده باش کامل نیرو‌های سد معبر برای برخورد با تخلفات شهری در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)، ‌مسجد مقدس جمکران و ستاد‌های مستقر در ورودی‌های شهر بود. همچنین برای جمع آوری متکدیان از اطراف حرم و پارکسوار‌ها دو ناوگان خودرویی و دو موتور به صورت 24 ساعته به گشت در این محوطه‌ها پرداخته و 38 متکدی را در این دو روز جمع‌آوری کردند.
 
رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات شهری کلانشهر قم از توزیع بیش از یک‌ هزار بروشور با موضوعات فرهنگ شهروندی و روش‌های مختلف تکدی‌گری بین زائران مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: با توجه به اینکه نیرو‌های این ستاد چندی پیش آموزش اطفای حریق را دیده ‌بودند،‌ خودروهای آنان به کپسول‌های اطفای حریق مجهز شده بود تا در مواقع اضطراری به کمک آتش نشانی رفته و حوادث احتمالی را کنترل کنند.
 
عسگری ادامه داد: یگان انتظامی شهرداری نیز در این ایام، در سه شیفت هشت ساعته گشت‌های متعددی را در بلوار زائر،‌ میدان آستانه و اطراف مسجد مقدس جمکران انجام داد.
 
وی بیان داشت: همکاری با عوامل بهداشت برای برخورد با فروشندگان یخ غیر خوراکی فعالیت دیگر این ستاد بود که در این دو روز با چهار فروشنده غیر مجاز یخ در اطراف مسجد مقدس جمکران برخورد شده و یخ‌های آنان نیز امحا شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdof0f.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما