سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 1416
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد:

اجرای طرح عضوگیری نهضت پیشاهنگی هلال احمر در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به منظور تقویت نهضت پیشاهنگی و اطلاع‌رسانی گسترده به دانش‌آموزان، طرح پاییزی عضوگیری نهضت پیشاهنگی اجرا شد.
اجرای طرح عضوگیری نهضت پیشاهنگی هلال احمر در قم
به گزارش قم نیوز، خلیل‌الله سائلی ضمن تقدیر از فعالیت‌های معاونت امور جوانان اظهار کرد: با توجه به اینکه نهضت پیشاهنگی گام‌های نخست تعلیم و تربیت هدفمند را طی می‌کند، بر آن شدیم در راستای تقویت تشکیلات پیشاهنگی آسیب شناسی درست و کارشناسانه‌ای انجام دهیم.

وی ادامه داد: به این منظور برای زدودن موانع اجرایی در پیشبرد برنامه‌ها در فضای متناسب با تعالیم اسلامی پیشاهنگی با حضور اساتید دانشگاه در حوزه‌های روانشناسی دینی و برقراری ارتباط موثر اعضا با یکدیگر مباحث اخلاقی، معرفتی برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در مورد طرح پاییزی عضوگیری نهضت پیشاهنگی افزود: عضوگیری از سنین ۹، ۱۲ و ۱۵ سال بوده و به پذیرفته‌شدگان آموزش‌های مختلفی همچون آموزش کمک‌های اولیه، آموزش گره‌زنی و چوب‌بری، زندگی در شرایط سخت، ساخت سازه‌های پیشاهنگی و آموزه‌های مذهبی و اجتماعی و... ارائه می‌شود.

سائلی تصریح کرد: تمام آموزش‌ها به صورت رایگان بوده و برای جذب اعضا بخش‌های جذابی از جمله نجوم، ریاضیات، رایانه، سرود، نقاشی، عکاسی، بازدیدهای علمی و اردوهای استانی و منطقه‌ای برای آنان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.f0f2yt0o9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما