سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 14210
آیت الله علوی گرگانی:

معلم با تقوا بر روحیه دانش آموزان تاثیر می گذارد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: در انتخاب معلمان دقت شود زیرامعلم با تقوا بر روحیه دانش آموزانش تاثیر می گذارد.
معلم با تقوا بر روحیه دانش آموزان تاثیر می گذارد
 به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در در دیدار با اعضای ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت انتخاب معلمان اظهارکرد: درباره معلمان باید دقت داشته باشید که اگر معلمی اهل تقوا باشد، در روحیه دانش آموزان نیز تاثیر می گذارد. بزرگان می گویند که هر آنچه را که دارند، را از معلمان شان آموخته اند.
 
وی اضافه کرد: اگر کودکان از همان سن پایین در چارچوب دین قرار بگیرند، در دوره های تحصیلی بالاتر نمازخوان باقی خواهند ماند. ارزش کار شما بسیار بالاست و شما  مسئولیت تربیت نسل آینده را دارید که اساس و پایه نظام هستند. 
 
استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به ضرورت انجام اعمال به بهترین گونه اظهارکرد: خداوند در قرآن می فرماید که در هرچیزی به دنبال احسن باشید. پیامبر اکرم در هنگام دفن فرزندش ابراهیم بسیار به حفر و جزئیات قبر محل دفنش توجه می کرد. خداوند هم دوست دارد، بنده اش کارها را به نحو احسن انجام دهد.
 
وی اضافه کرد: هر وجودی که در عالم هستی قدم بگذارد، باید اقتضایش ملاحظه شود و موانع سر راه او برطرف شود که این اصول را همه ملل قبول دارند. ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش نیز باید این دو مطلب را مورد توجه قرار دهد.
 
آیت الله علوی گرگانی مشخص شدن آثار همکاری ها بین نهادها را در جامعه ضروری دانست و افزود: دانش آموزانی که در نظام جمهوری اسلامی تحصیل می کند، باید در مقایسه با دانش آموزان کشورهای دیگر دارای اطلاعات مذهبی کافی باشد و الگویی برای دیگران بشوند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchvinz.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما