پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 14241
استاندارقم:

بيانيه استاندار قم به مناسبت روز جانباز

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در بیانیه ای از جانبازان به عنوان سرو قامتان همیشه جاوید و استوار و سند عزت و افتخار ملت ایران نام برد.
استاندار قم
استاندار قم
به گزارش قم نیوز، متن بیانیه استاندار قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت آموزگار بزرگ عشق و وفا، امیر ادب، الگوی بی بدیل شجاعت و مردانگی، حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام، بنام نامي روز جانباز نامگذاري شده است. جانبازان، اين سروقامتان هميشه جاويد و استوار بر بلندترين قله هاي ايمان و  اخلاص و سند عزت، افتخار و جاودانگي اين ملت بزرگ و مردان مردي كه با تاسي از بزرگ جانباز حماسه كربلا، رداي پر افتخار جانبازي را بر تن نموده و نامشان را براي هميشه تاريخ، به عنوان گل های زيباي گلستان انقلاب اسلامي بر جريده عالم  ثبت و جاودانه كردند. شاهدان زنده اي که مشيت الهي بر آن شد تا در طی طریق عشق و وصال به معبود، از کاروان شهادت باز مانده تا وجود نورانيشان سفيرهدايت ما در تاريكي و ضلالت باشد.

اينجانب فرارسيدن ميلاد با سعادت علمدار عرصه ايثار و ولي حماسه سازان حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامي جانبازان معزز اين اسوه هاي صبر و ايثار به ويژه جانبازان محترم استان مقدس قم تبريك و تهنيت عرض نموده از درگاه ايزد منان سلامتي، بهروزي و شكيبايي همه جانبازان عزيز و خانواده هاي محترمشان را مسالت دارم.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb85b8.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما