پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 14250
استاندار قم در جمع مسئولان سپاه علی بن ابیطالب(ع):

سپاه پاسداران نقطه اتکای نظام است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تبریک روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقطه اتکای نظام، امام و رهبری است.
استاندار قم
استاندار قم
 به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی که به مناسبت روز پاسدار در سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان حضور یافته بود اظهار کرد: روز پاسدار روز بزرگی است که از ناحیه امام راحل و عظیم‌الشأن صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه نامگذاری سالروز ولادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت سیدالشهدا(ع) به‌نام روز پاسدار افتخار معنوی بزرگی برای مجموعه سپاه محسوب می‌شود؛ افزود: این نامگذاری در روزهایی که هنوز جنگ تحمیلی شروع نشده بود نشانگر عمق اتکایی است که مجموعه نظام، امام و رهبری به سپاه دارند.
 
استاندار قم با اشاره به جایگاه رفیع و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نگاه بزرگان گفت: جمله معروف امام راحل مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» بیانگر عظمت و جایگاه ویژه این نهاد مقدس است.
 
پیریایی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روزهای سراسر سرور و شادی این ایام را فرصتی برای خودسازی و تمرین معنویات عنوان و خاطرنشان کرد: روزهایی است که نسیم لطف الهی در حال وزیدن بوده و باید حظ و بهره معنوی کافی را از آن‌ها برد.
 
وی با اشاره به اینکه در خلال این اعیاد و روزهای بزرگ، رویداد مهم انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورهای اسلامی را پیش رو داریم؛ گفت: به فضل الهی روند اجرایی انتخابات در استان به شکل مطلوب و برابر برنامه زمان‌بندی در حال انجام بوده و روز جمعه با حضور پرشور و گسترده مردم شاهد خلق حماسه عظیم و ماندگار دیگری در کشور و استان مقدس قم خواهیم بود.
 
استاندار قم در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری به سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، فرارسیدن روز پاسدار را به وی و تمامی مسولان، فرماندهان و پرسنل این مرکز تبریک گفت.
 
سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، از اهتمام و عنایت ویژه استاندار قم نسبت به مجموعه سپاه و بسیج در استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbg5b8.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما