يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 14337
در 7 وزن نوجوانان و جوانان صورت می‌گیرد:

رقابت دختران کاراته کای قم در انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی

قم نيوز : قم نیوز: دختران کاراته کای قمی در هفت وزن انتخابی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختر کشورمان اعزامی به رقابت‌های آسیایی امارات برابر حریفان به روی تاتامی می‌روند.
رقابت دختران کاراته کای قم در انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی
 به گزارش قم نیوز، بانوان کاراته کای کشورمان نیز در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قرار است امسال همراه با تیم‌های همین رده‌های سنی در بخش مردان راهی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا شوند.
 
این در حالی است که مسابقات کاراته قهرمانی مردان و زنان آسیا در سال 2013 به میزبانی کشور امارات به انجام می‌رسد و این کشور حاشیه نشین دریای خلیج همیشه فارس در شهریور ماه سال جاری از زنان و مردان کاراته آسیا پذیرایی خواهد کرد.
 
دختران کاراته کا در انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا در حالی به روی تاتامی می‌روند که در بخش پسران این انتخابی پیش از این برگزار شده و تیم‌های ملی پسران ترکیب خود را برای حضور در مسابقات آسیایی شناخته‌اند.
 
در قم استعدادهای بسیار خوبی همچون بخش پسران در بخش دختران رشته کاراته وجود دارد و در صورتی که هیئت کاراته قم برنامه ریزی مطلوبی برای برپایی تمرینات و اردوهای آماده سازی دختران کاراته قم انجام داده باشد می‌توان به حضور پرقدرت دختران قمی در انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در آستانه پیکارهای قهرمانی آسیا امید داشت.
 
مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بانوان در حالی برگزار می‌شود که کمیته داوران فدراسیون کاراته اسامی داورانی که قرار است در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بانوان قضاوت کنند را معرفی کرد.
 
بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان روز جمعه همین هفته یعنی سی و یکم خرداد ماه در سالن مرکز آموزش شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود.
 
این پیکارها از ساعت هشت تا 18 برگزار می‌شود و رقابت‌های انتخابی میان نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات کاراته نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور که بهمن ماه سال گذشته در اراک برگزار شد و همچنین افرادی که سال گذشته در اردوی تیم ملی بوده‌اند، به انجام می‌رسد.
 
بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون کاراته کشورمان رویا هرمزی، شهناز حسنین، فاطمه خالو نجاد، اشرف ندافی، سحر شمس، رقیه احدی، مونا نبیلی، ملیحه نجفی، مریم اسدی و مریم صارمی کار قضاوت این دوره از رقابت ها را بر عهده گرفته‌اند.
 
این در شرایطی است که پیکارهای انتخابی در دو بخش کاتا و کومیته برنامه ریزی شده است و بر این اساس مسابقات انتخابی در رده سنی نوجوانان در اوزان منهای 47، 54 و به اضافه 54 کیلوگرم برگزار می‌شود و مدعیان شرکت کننده در انتخابی تیم ملی جوانان نیز در اوزان منهای 48، 53، 59 و به اضافه 59 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه مسابقات انتخابی کاتا رده سنی امید هم در همین روز انجام می‌شود و پنج کاتارو برای راهیابی به اردوی تیم ملی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchqxnz.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما