چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 14445
بعد از پایان قرارداد یک‌ساله:

بهمن طهماسبی از صبای قم جدا شد

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رسما از این تیم جدا شد.
بهمن طهماسبی از صبای قم جدا شد
 به گزارش قم نیوز، علاوه بر شش بازیکن مطرح و کلیدی تیم فوتبال صبای قم که با توجه به درخشش و بازی‌های خوبشان در لیگ دوازدهم برای صبا، جدایی آن‌ها از این تیم قمی حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است، چند بازیکن دیگر نیز از صبا جدا شده‌اند که یکی از آن‌ها مهاجم بلند قامت و شمالی صبای قم محسوب می‌شود.
 
این بازیکن بهمن طهماسبی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با تیم فوتبال صبای قم بعد از لیگ دوازدهم به پایان رسیده است و کادر فنی صبای قم نیز تمایلی برای تمدید قرارداد با وی نشان نداد و نام این بازیکن در بین بازیکنان جدا شده صبا به چشم می‌خورد.
 
طهماسبی که در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در بعضی از هفته‌ها به دلیل مصدومیت بازی‌های صبای قم مقابل رقبای لیگ برتری را از دست داد بیشتر در سایه دیگر مهاجمان صبای قم نتوانست در ترکیب اصلی صبای قم قرار بگیرد.
 
مهاجم سابق تیم‌های فوتبال ایرسوتر نوشهر، آلومینیوم هرمزگان، استقلال تهران و پرسپولیس تهران فصل گذشته را در صبا به خوبی به پایان نرساند و در چند‌ین بازی نیز نیمکت‌نشین نفراتی همچون میلاد سلیمان فلاح، کریم اسلامی، ایمان رزاقی راد و دیگر مهاجمان صبا بود تا نتواند مهاجم اصلی صبای قم باشد.
 
در فصل دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این مهاجم که به عنوان آقای گل لیگ دسته اول جام آزادگان در فصل 90- 1391 از تیم آلومینیوم هرمزگان به صبا آمده بود، از هفته هشتم به بعد چندان  فروغ خوبی نداشت و حتی یک گل هم برای صبای قم به ثمر نرساند.
 
مسعود غلامعلی‌زاد در آغاز دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم آلومینیوم هرمزگان به صبای قم پیوست و در کنار محسن خلیلی که از تیم مس کرمان به صبا آمده بود، امیدهای صبا برای گلزنی در لیگ برتر به شمار می‌رفتند اما هیچ کدام از آن‌ها توفیقی در صبا به دست نیاوردند.
 
در شرایطی که محمد مایلی کهن هدایت تیم فوتبال صبای قم را در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و جام حذفی بر عهده خواهد داشت، بازیکنانی نظیر میلاد سلیمان فلاح، کریم اسلامی و غلامرضا عنایتی مهاجمان تیم صبای قم خواهند بود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchmknz.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما