شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 14519
معاون امور زائران استاندار قم:

عملكرد جهادي شهرداري قم در اجراي پروژه پيامبر اعظم يادآور دوران دفاع مقدس است

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم ‌گفت: نيروهاي پر توان شهرداري قم در اجراي طرح بلوار پيامبر اعظم (ص) بسيار فعال بودند و اين بازديد انسان را ياد ايام جنگ مي اندازد.
عملكرد جهادي شهرداري قم در اجراي پروژه پيامبر اعظم يادآور دوران دفاع مقدس است
به گزارش قم نيوز، محسن محرري در حاشيه بازديد جمعي از  مسئولين استان از روند اجراي پروژه بلوار پيامبر اعظم (ص) كه پيش از ظهر روز جمعه انجام شد تلاش شبانه‌ روزي مجموعه شهرداري قم در اجراي اين طرح را به كار و تلاش رزمندگان در جبهه‌هاي دفاع مقدس تشبيه كرد و اظهار داشت: در بازديدي كه از اجراي اين پروژه به عمل  آمد،‌نيروهاي پر توان شهرداري قم بسيار فعال مشغول بودند و اين بازديد انسان را ياد ايام جنگ مي‌اندازد.
وي ادامه داد: با برنامه‌ريزي‌هاي كه در شهرداري صورت گرفته، كارها به طور مناسب بين شهرداري‌هاي مناطق محتلف قم تقسيم شده و تمام فعاليت‌ها در يك فضاي رقابتي سالم همراه با شور و نشاط و انگيزه‌هاي معنوي در حال پيشرفت است.

معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم با تاكيد بر اينكه با همت و تلاش شبانه روزي مجموعه شهرداري قم پروژه بلوار پيامبر اعظم (ص) مراحل نهايي اجرا را مي‌گذراند ابراز داشت: اميدواريم اين پروژه عظيم به زودي مورد استفاده زائران و مسافران شهر مقدس قم قرار گرفته و  مانند پلي ميان دو پايگاه عظيم فرهنگي و مذهبي حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمكران قرار گيرد.

محرري با بيان اينكه اين بلوار نقش بسيار موثري در روان سازي ترافيك، جذب مسافر و گردشگر و آسايش و رفاه زائرين خواهد داشت تصريح كرد: اميدواريم فازهاي بعدي اجراي آن نيز با همين شدت و سرعت اجرايي شده تا در آينده‌اي نزديك شهروندان و مسافران شهر كريمه اهل بيت (س) بتوانند از ظرفيت‌هاي اين طرح فرهنگي، معنوي و رفاهي استفاده كنند.

وي در پايان از همت حماسي شهرداري قم در اجراي اين پروژه عظيم تقدير كرد و گفت: با توجه به نظارتي كه حوزه‌هاي فني شهرداري و كارشناسان فني مناطق بر روي اجراي طرح دارند اميدواريم از نظر كيفي نيز كار به خوبي اجرا شود و سرعت و كيفيت را توام با هم در اين پروژه مشاهده كنيم.


انتهاي پيام/ 122
https://qomnews.ir/vdcjhiev.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما