يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 14566
لیگ دو و میدانی کشور:

دونده قمی ‌قهرمان پرش سه گام ایران شد

قم نيوز : قم نیوز: دونده قمی در مرحله نخست پیکارهای لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی رشته پرش سه گام شد.
دونده قمی ‌قهرمان پرش سه گام ایران شد
 به گزارش قم نیوز، دو و میدانی قم در بخش آقایان بار دیگر توانمندی خود را نشان داد و دونده قمی در تلاش برای تداوم موفقیت‌های خود در لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور موفق به کسب مقام قهرمانی مرحله نخست فصل جدید این رقابت‌ها شد.
 
نخستین مرحله از پیکارهای فصل جدید لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور با دو عنوان ‌قهرمانی و سکوی نخست برای چهره‌های مطرح و سرشناس دو و میدانی استان قم همراه بود که نشان از پیشرفت و حرکت رو به رشد دو و میدانی قم دارد.
 
در این مرحله از فصل جدید مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور، دو و میدانی‌ کاران قمی در مواد مختلف این مرحله با حریفان خود به رقابت پرداختند که یکی از عناوین کسب شده مقام ‌قهرمانی رشته پرش سه گام بود.
 
در این مرحله از مسابقات که با شرکت آقایان دو و میدانی‌کار تیم‌های شرکت‌کننده از شش تیم مدعی قهرمانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید، در رشته پرش سه گام میلاد دریساوی یکی از دو و میدانی کاران قم بود که به مقام ‌قهرمانی رسید.
 
میلاد درساوی در حالی موفق به کسب این عنوان ارزنده شد که همچون رقابت‌های فصل گذشته لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های برتر کشور، در این رشته دیگر رقبای خود را از سر راه برداشت و با اختلافی زیاد به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
 
این دو و میدانی‌کار قمی که در اردیبهشت ماه از سوی فدراسیون دو و میدانی کشورمان به عنوان چهره شاخص پرش سه گام کشور در سال 1391 معرفی شد و عنوان دوم رکوردداران پرش سه گام ایران را نیز به خود اختصاص داد با این موفقیت خود را به عنوان مرد اول پرش سه گام کشور معرفی کرد.
 
دریساوی جوان و با انگیزه این بار نیز با ثبت پرشی به میزان 15 متر و 55 سانتی‌متر یک متر بیش از نزدیکترین رقیب خود پرید و بدین ترتیب عنوان قهرمانی را کسب کرد و همچنان نام قم را به عنوان برترین استان در رشته پرش سه گام بر سر زبان‌ها نگه داشت.
 
در نخستین مرحله رقابت‌های فصل جدید لیگ دو و میدانی آقایان باشگاه‌های کشور  میلاد درساوی در حالی موفق به کسب مقام ‌قهرمانی رشته پرش سه گام شد که در این رقابت ها عضو تیم پیکان تهران بود و دیگر هم تیمی وی یعنی سیامک میری با ثبت پرشی به میزان 14 متر و 84 سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb0sb8.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما