يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 14570
در ماه رمضان:

1400 خانواده زندانیان نیازمند در قم سبد کالا دریافت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم از اهدای سبد کالای ویژه ماه رمضان به 1400 خانواده زندانیان نیازمند در قم خبر داد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم
به گزارش قم نیوز، حسین شریعت پناهی با اشاره به مشکلات معیشتی خانواده زندانیان نیازمند اظهار داشت: بنا داریم با توجه به این موضوع به هزار و 400 خانواده زندانیان نیازمند در قم سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان تقدیم شود.
 
وی تصریح کرد: از این تعداد 600 خانوار در ابتدای ماه مبارک رمضان و مابقی در طول ماه مبارک سبد کالایی دریافت می‌کنند.
 
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم این سبد کالایی را شامل اقلامی از جمله برنج، روغن، گوشت مرغ، خرما، پنیر و ماکارونی عنوان کرد و افزود: برای خرید این اقلام به نرخ یارانه ای حدود 50 میلیون تومان هزینه شده است.
 
از اسفند 91 تا کنون 85 زندانی به کمک انجمن آزاد شده اند
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کار اصلی ما در ماه مبارک رمضان تلاش برای آزادی زندانیان است که این کار در این ماه مبارک به صورت ویژه‌ای دنبال می‌شود و انجمن سعی می‌کند تا خیرین را با زندانیان نیازمند آشنا کند تا سبب آزادی آنان از زندان شود.
 
شریعت پناهی افزود: این انجمن سعی در آزادی زندانیان عمد که تحت پوشش ستاد دیه کشور قرار نمی گیرند دارد تا آنان نیز به کانون خانواده خود برگردند و از بسیاری مشکلات دیگر جلوگیری شود.
 
وی با بیان این که از اسفند ماه سال 91 و در سه ماهه اول 92 حدود 85 زندانی آزاد شده اند، یاداور شد: برای آزادی این تعداد زندانی بیش از 300 میلیون تومان کمک شده است.
 
دانش آموزان ممتاز خانواده زندانیان در قم تقدیر می شود
 
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان استان قم اظهار داشت: همچنین این انجمن بنا دارد تا از دانش آموزان ممتاز خانواده زندانیان نیز تقدیر کند.
 
وی تصریح کرد: بر این اساس به دانش آموزان ممتاز پایه ابتدایی مبلغ 100 هزار تومان، راهنمایی مبلغ صد و 50 هزار تومان، دبیرستان مبلغ 200 هزار تومان و دانشگاه مبلغ 250 هزار تومان هدیه داده شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgzn9q.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما