سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 14624
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبرداد:

37 درصد پروژه های آموزشی و پرورشی قم توسط خیرین ساخته می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی گفت: 37 درصد پروژه های آموزشی، تربیتی و ورزشی در قم توسط خیرین ساخته می‌شود.
37 درصد پروژه های آموزشی و پرورشی قم توسط خیرین ساخته می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی حائری با اشاره به مشارکت خیرین استان قم در امر احداث پروژه های آموزشی و پرورشی اظهار داشت: در استان قم بیش از 500 خیر مدرسه ساز در امر احداث پروژه های آموزشی، تربیتی و ورزشی با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مشارکت می کنند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای تاسیس اداره کل نوسازی در سال 74 تا کنون 84 باب مدرسه با 858 کلاس درس و 126 هزار و 558 مترمربع زیربنا با همکاری خیرین در استان قم ساخته شده است.
 
اهدای 89 قطعه زمین و خانه مسکونی توسط خیرین
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم افزود: همچنین در این مدت 44 باب نمازخانه و 9 سالن ورزشی توسط خیرین مدرسه ساز در قم ساخته شده است، به علاوه این خیرین تا کنون 89 قطعه زمین و خانه مسکونی را جهت احداث مدرسه اهدا کرده اند.
 
وی در ادامه با بیان این که تا کنون مساحتی بالغ بر 311 هزار مترمربع توسط خیرین به آموزش و پرورش تحویل داده شده است، یادآور شد: در استان قم 63 درصد از پروژه های آموزشی، تربیتی و ورزشی دولتی و 37 درصد آنها توسط خیرین ساخته می شود.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcgt39q.ak9tx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما