شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 14725
در سال تحصیلی آینده:

پذیرش هنرجو در هنرستان هنرهای زیبا

قم نيوز : قم نیوز: مدیر هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این هنرستان برای سال تحصیلی آینده در رشته های مختلف هنرجو می پذیرد.
پذیرش هنرجو در هنرستان هنرهای زیبا
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سعید تهرانی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: هنرستان هنرهای زیبای قم برای سال تحصیلی 92 - 93 از بین دانش آموزان علاقمند و مستعد که تمایل به ثبت نام در رشته های نمایش و گرافیک دارند با برگزاری آزمون تعداد محدودی را ثبت نام می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: دانش آموزانی که سال اول عمومی را به اتمام رساندهاند میتوانند با احراز شاخه فنی و حرفهای در هنرستان حضور یابند و در پایه های دوم، سوم و چهارم هنر ادامه تحصیل دهند.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به برخی افتخارات و ویژگیهای این هنرستان اشاره کرد و گفت: هنرستان نمونه کشور در بین 40 هنرستان، استفاده از اساتید هنرمند طراز اول در دروس تخصصی، کسب رتبه اول ناحیه و استان در بخش هنری در سطح آموزش و پرورش، کسب رتبه اول نمایش صحنهای و عروسکی در جشنواره پرسش مهر دانش آموزی طی 5 سال اخیر، کسب رتبههای متعدد در رشته گرافیک (عکاسی، تصویرسازی، پوستر و ...) در سطح کشور و همچنین تنها مرکز پیش دانشگاهی هنر در سطح استان قم از ویژگی های این هنرستان است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 37220940 و 37220950 تماس بگیرند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciwyaz.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حسن
من میخوام بازیگر شم اما معدلم پاینه‍