شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 14733
با صدور پیامی:

مدیرکل ارشاد قم درگذشت شاعر حماسی دفاع مقدس را تسلیت گفت

قم نيوز : قم نیوز: سیدمرتضی اسماعیلی طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با صدور پیامی درگذشت مرحوم حبیب الله معلمی شاعر شعر حماسی دفاع مقدس را تسلیت گفت.
سیدمرتضی اسماعیلی طبا
سیدمرتضی اسماعیلی طبا
به گزارش قم نیوز، ارتحال استاد فرزانه حاج حبیب اله معلمی شاعر اهل بیت (ع) و سروده های حماسی دوران دفاع مقدس موجب تاثر و اندوه فراوان شد.
 
پیام ادامه یافت: مرحوم حاج حبیب الله معلمی متولد و پرورش یافته خطه خوزستان سرزمین دلاورمردی ها، پایداری ها و حماسه و خون بود که خاطره سروده ها و نوحه های ایشان که توسط حاج صادق آهنگران قرائت می شد در جان و روح ملت بزرگ ایران همواره زنده و جاوید است.
 
در پیام امده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت مرحوم حاج حبیب الله معلمی به ملت ایران، اصحاب فرهنگ و هنر و به ویژه خانواده آن مرحوم، برای روح بلند زنده یاد معلمی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسالت می کنم.
 
مرحوم معلمی که نامش در کنار نام شهدا و ایثارگران، بر تارک تاریخ دفاع مقدس می درخشد و همواره ما را به یاد اشعار مخلصانه و زیبا می اندازد، مدتی به علت مشکلات ریوی به کما رفته بود و در بیمارستان نفت اهواز بستری شده بود روز گذشته در اهواز درگذشت.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchxqnz.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

من
مدیر کل ارشاد قم بیاد از هنرمندان قم حمایت کنه