يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 14757
همزمان با میلاد حضرت ولی عصر(عج):

ورود 3 نشریه جدید مهدوی به جمع نشریات قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اخذ مجوز سه نشریه جدید با موضوع مهدویت در استان قم خبر داد.
ورود 3 نشریه جدید مهدوی به جمع نشریات قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد خامه یار صبح امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت ولی عصر(عج) سه نشریه از هیئت نظارت بر مطبوعات موفق به اخذ مجوز شد که این سه نشریه به صورت تخصصی در زمینه ترویج فرهنگ مهدویت منتشر خواهند شد و در اختیار علاقمندان به مسئله مهدویت و علاقمندان به حضرت ولی عصر(عج) قرار خواهد گرفت.

وی، مسعود پورسیدآقایی را صاحب امتیاز و مدیرمسئول این نشریات عنوان کرد و افزود: یکی از این سه نشریه ماهنامه کودک و نوجوان با نام ماهک انتظار است که به شکل مجلهای به زبان فارسی در قم منتشر می شود.

خامه یار به دومین نشریه جدید اشاره کرد و گفت: فصلنامه پژوهشهای مهدوی در زمینه علوم انسانی، الاهیات و با روش پژوهشی و آموزشی، با گستره توزیع سراسری در قطع مجلهای منتشر خواهد شد.

وی فصلنامه عصر آدینه موعود را سومین نشریه جدید برشمرد و ابراز داشت: این نشریه که همچون دو نشریه ذکر شده در زمینه مهدویت منتشر خواهد شد، در قطع و اندازه خشتی با گستره توزیع سراسری و با روشی آموزشی پژوهشی، در زمینه علوم انسانی موفق به اخذ مجوز شد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان یادآور شد: با انتشار این سه نشریه تعداد نشریات قم به 178 نشریه رسید.


انتهای پیام/122
 
 
https://qomnews.ir/vdcd550f.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما