دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 14994
مسئول دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران:

برگزاری 47 کرسی آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران از اجرای 47 کرسی آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد.
برگزاری 47 کرسی آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام علی‌اکبر حصاری افزود: تا کنون 47 کرسی آزاداندیشی در 29 موسسه آموزش عالی و مرکز تخصصی سطح سه و 18 مدرسه علمیه سطح دو اجرا شده است. 

وی طرح برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را یکی از طرح‌ها و برنامه‌های جدید در عرصه فعالیت‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران دانست و افزود: برگزاری این نشست‌ها در مدارس علمیه  همزمان با هفته  پژوهش در آذرماه سال گذشته آغاز شد. 

حجت‌الاسلام حصاری اضافه کرد: این طرح که  توسط دفتر برنامه ریزی و ارزیابی پژوهشی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران تهیه و به مرحله اجرا درآمد با استقبال چشمگیر طلاب مدارس علیمه خواهران روبرو شده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح ادامه داد: کرسی‌های آزاداندیشی با هدف ایجاد فضایی آزاد برای بیان نظرات و دیدگاه‌های مختلف با رعایت اخلاق و منطق گفتگو، تقویت و ترویج فرهنگ تفکر و اندیشه‌ورزی، نهادینه‌سازی فرهنگ گفتگو و نقد عالمانه در برخورد با نظرات مختلف و گسترش و تعمیق مطالعات طلاب در موضوعات مختلف علمی برگزار می‌شود.

مسئول دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: در اغلب این کرسی‌ها، نمایندگانی از معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران به منظور آگاهی از کیفیت و نحوه اجرا و بازخوردگیری آن حضور دارند.

وی تصریح کرد: به زودی اطلاعات تفصیلی مربوط به این کرسی‌های آزاداندیشی و مباحث مطرح‌شده در آنها از سوی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران منتشر می‌شود.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcgty9q.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما