دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 15003
با حضور فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع):

پروژه مسکونی 566 واحدی پیامبر اعظم (ص) در قم به بهره برداری رسید

قم نيوز : قم نیوز: پروژه مسکونی 566 واحدی پیامبر اعظم (ص) سپاه علی بن ابی طالب(ع) صبح امروزدر قم به بهره برداری رسید.
پروژه مسکونی 566 واحدی پیامبر اعظم (ص) در قم به بهره برداری رسید
به گزارش قم نیوز، این مراسم با حضور آیت الله حائری شیرازی، عضو  مجلس خبرگان رهبری، مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)، حجت السلام والمسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، دلبری، شهردار کلانشهر قم و دیگر فرماندهان سپاه و مسئولان استانی حضور داشتند، پروزه عظیم پیامبر اعظم(ص) در فاز سوم شهرک شهید زین الدین به بهره برداری رسید.
 
سردار مهدی مهدوی نژاد اظهار داشت: بنا بر امر مقام معظم رهبری و دستور فرمانده کل سپاه به منظور رفع دغدغه مشکل مسکن پرسنل، این حرکت استارت خود و امروز شاهد ثمره این تلاش ها هستیم.
 
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) خاطر نشان ساخت: این پروژه با همت مسئولین مهندسی سپاه قم در سال هشتاد و هشت آغاز به کار کرد و به تلاش مجدانه فرماندهان سپاه وقت و مسئولان استان پیگیری شد و امروز به بهره برداری رسید.
 
وی در پایان اظهار امیدواری نمود: ان شاالله درآینده نه چندان دور به همت تعاونی مسکن سپاه علی بن ابی طالب(ع) فاز دوم این پروژه را نیز در همین مکان و فاز سوم  نیز در شهرک پردیسان به حول و قوه ی الهی به بهره برداری خواهد رسید.
 
گفتنی است این پروژه از پانزده بلوک که شامل 566 واحد، با هزینه ای بالغ بر52 میلیارد و 177 میلیون و هشتصد هزار تومان ساخته شده است، حاصل پنچ سال تلاش بی وقفه تعاونی مسکن سپاه قم است.
 
در پایان با اهدای لوح از سازندگان این پروژه توسط حاضرین تقدیر به عمل آمد و به طور نمادین کلید تعدادی از واحدها به مالکین آنها اعطا گردید.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcipuaz.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما