پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 15134
فرمانده انتظامی قم:

امروز پليس در حوزه هاي علمي تحقيقاتي صاحب نظر است

قم نيوز : قم نیوز: سردار "مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم گفت: امروز پليس در حوزه هاي علمي تحقيقاتي صاحب نظر است.
امروز پليس در حوزه هاي علمي تحقيقاتي صاحب نظر است
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، فرمانده انتظامي استان قم در ديدار رئيس دانشگاه قم اظهارداشت: بحمدالله پس از انقلاب اسلامي پليس از رفتار و فعاليت هاي سنتي فاصله گرفت و در بينش و رفتارش تغييرات عمده اي داد.

وي با بيان اينکه عملکرد پليس مردم محور و ارزش محور است گفت: ارتباط نيروي انتظامي با مردم ، مراکز ديني و فرهنگي بخصوص در قم جلوه اي ويژه دارد.

سردار "مجتبايي" تاکيد کرد: هر چقدر کارکنان انتظامي ارتباط و تعامل با مراکز ديني ، فرهنگي و مردم داشته باشند ، در انجام ماموريت ها پيشرو و فعال تر خواهند بود.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه پليس طي چند سال گذشته توانسته در سطح بالايي اعتماد مردم را جلب کند افزود: همکاري و تعامل مردم با پليس باعث شده امنيت در يک فضا و بستر خوبي شکل بگيرد که آمار ها نيز نشان دهنده اين مهم است.

وي در ادامه بر تعاملات بيش از پيش با هيئت علمي دانشگاه قم تاکيد کرد و بيان داشت: انشاءالله تنظيم تفاهم نامه هاي علمي فرهنگي و ارتباط پليس قم و دانشگاه بتواند در سطح بالايي رقم بخورد .

سردار "مجتبايي" در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه پليس در حوزه هاي علمي تحقيقاتي صاحب نظر است افزود: مردم از پليس توقع دارند اقدامات پيشگيرانه داشته باشد بنابراين هرچقدر در حوزه فرهنگي کار کنيم ، به نسبت در حوزه انتظامي کمتر وارد مي شويم.

آيت الله دکتر "ديرباز" رئيس دانشگاه قم نيز در سخناني با تاکيد بر ضروري بودن امنيت در هرجامعه گفت: در سال هاي اخير نيروي انتظامي حضوري مثبت در زندگي روزمره مردم داشته است ، يکي از بخش هايي که مي تواند به صورت کامل و معقول در جامعه امنيت برقرار کند پليس است.

رئيس دانشگاه قم با بيان اينکه پليس استان با دانشگاه قم ارتباط خوبي داشته بر تعاملات بيش از پيش بين دو مجموعه تاکيد کرد و افزود: يکي از بخش هايي که مي تواند با نيروي انتظامي همکاري کند ، دانشکده حقوق است، دانشگاه قم در زمينه هاي پژوهشي ، تربيتي و فرهنگي مي تواند در خدمت نيروي انتظامي باشد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdof0f.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما