پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 15139
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد:

فعالیت ویژه 1500 دستگاه تاکسی در ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه 5600 دستگاه تاکسی در طول روز اقدام به انتقال مسافران خواهند کرد، گفت: 1500 دستگاه تاکسی در ساعت‌های پرتردد فعالیت ویژه خواهند داشت.
فعالیت ویژه 1500 دستگاه تاکسی در ماه مبارک رمضان
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری قم پرداخت.
 
وی با اشاره به اینکه شیفت بازرسی 24 ساعته خواهد شد،‌ تصریح کرد: بازرسان سازمان تاکسیرانی در تمام سطح شهر حضور دارند و به کنترل و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها اقدام می‌کنند.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به برقراری شیفت شب برای بازرسان تاکسیرانی در ایام ماه مبارک رمضان،‌ اظهار کرد: از ساعت 10 شب تا نماز صبح برای کنترل و نظارت در شب‌های مبارک اقدام شده است.
 
اقبالیان از برنامه‌ریزی فعالیت 500 دستگاه تاکسی گردشی در ساعت‌های پرتردد خبر داد و بیان داشت: این تاکسی‌ها در بخش اول از قبل از اذان ظهر و عصر تا پس از ترتیل‌خوانی قرآن کریم فعالیت خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد: این 500 دستگاه تاکسی همچنین موظف هستند پیش از اذان مغرب و عشا در سطح شهر مشغول فعالیت باشند و شهروندان را به مقصد مورد نظر منتقل کنند.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم همچنین از فعالیت 1000 دستگاه تاکسی بی‌سیم در ایام ماه مبارک رمضان به صورت 24 ساعته خبر داد و ابراز داشت: همچنین 5600 دستگاه تاکسی شهری موظف هستند مسافران را به مقصد خود منتقل کنند.
 
اقبالیان با اشاره به اینکه نرخ کرایه‌ها با توجه به مقصد مورد نظر تقسیم‌بندی شده است، اضافه کرد: نرخ کرایه در ایام ماه مبارک رمضان هیچگونه افزایشی نداشته است و شهروندان محترم در صورت افزایش نرخ کرایه از سوی برخی تاکسیرانان می‌توانند با روابط عمومی سازمان تاکسیرانی حاصل کنند تا نسبت به برخورد با راننده خاطی اقدام صورت گیرد.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه برخی از شهروندان درخواست ارائه خدمات برای حضور در نماز صبح حرم مطهر را داشتند، تصریح کرد: در این راستا تاکسی بی‌سیم‌های سازمان آماده انتقال مسافران به حرم مطهر خواهند بود.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در پایان تصریح کرد: مردم می‌توانند در این راستا با شماره‌های 1829،‌ 1833،‌ 1828، ‌1838،‌ 1633 و 21000 تماس حاصل کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdci3zaz.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما