?>?> فرنگي‌كار قمي به مسابقات جهاني دانشجويان اعزام شد | قم نیوز
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 15186
در وزن 74 کیلوگرم:

فرنگي‌كار قمي به مسابقات جهاني دانشجويان اعزام شد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربي تيم كشتي فرنگي استان قم از اعزام كشتي‌گير برجسته قمي به مسابقات جهاني دانشجويان خبر داد.
فرنگي‌كار قمي به مسابقات جهاني دانشجويان اعزام شد
به زگراش قم نیوز،  روح‌ الله ميكائيلي اظهار داشت: اين کشتی‌گیر نامدار و پرافتخار هادي عليزاده‌پورنيا است كه به نمایندگی از کشتی استان قم در تركيب تیم ملی کشتی فرنگی دانشجويان کشورمان به پیکارهای جهانی اعزام شد.
 
وي افزود: در حالی که رقابت‌هاي ورزشي دانشجويان جهان در رشته‌هاي مختلف برگزار مي‌شود، اميد كاروان ورزشي دانشجويان كشورمان به كسب مدال از اين دوره به رشته هايي همچون وزنه‌برداري، كشتي آزاد و کشتی فرنگی است و انشاءالله يكي از مدال آوران نيز نماينده قم خواهد بود.
 
سرمربي تيم كشتي فرنگي استان قم افزود: عليزاده‌پورنيا در سال 2013 تا كنون در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و همچنين پيكارهاي جام جهاني كشتي  فرنگي موفق به كسب مقام نایب قهرمانی شده است و به اميد كسب سومين مدال برون‌مرزي در رقابت‌هاي دانشجويان جهان گام به مصاف با حريفان مي‌گذارد.
 
وي تصريح كرد: خوشبختانه ایران همواره در کشتی فرنگی و آزاد جزو کشورهای برتر دنیا بوده است و در سال‌های اخیر کشتی‌گیران کشورمان در تمام رده‌های سنی همیشه بر سکوهای اول تا سوم جهان و آسیا ایستاده و این بار نیز كشتي گيران كشورمان در رقابت‌هاي كشتي فرنگي دانشجويان  جهان به دنبال ابراز شايستگي‌هاي خود هستند.
 
ميكائيلي افزود: اين در حالي است كه عليزاده‌پورنيا همراه با تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان دو جام معتبر سال 2013 یعنی جام جهانی و قهرمانی آسیا را پشت سر گذاشته و به غير از رقابت‌هاي دانشجويان جهان بايد بلافاصله بعد از بازگشت از اين مسابقات، آماده رقابت‌های جهانی مجارستان در شهریور ماه شود.
 
وي بيان داشت: نماینده شایسته کشتی استان قم در میادین داخلی و خارجی سه سال اخیر‌ هادی علیزاده پورنیا اكنون به عنوان یکی از چهره‌های شاخص کشتی دنیا شناخته مي‌شود و در اين دوره از رقابت‌هاي جهاني دانشجويان در وزن 74 كيلوگرم كشتي فرنگي براي تيم ملي كشورمان به دنبال كسب افتخار است.
 
سرمربي تيم كشتي فرنگي استان قم با بيان اينكه این کشتی‌گیر در اردیبهشت ماه امسال تنها فرنگی‌کار حاضر در بین برترین‌های دو رده بندي متوالي سال 2013 دنیا بوده است، عنوان داشت:‌ رقابت‌هاي جهاني دانشجويان امسال به ميزباني شهر كازان روسيه به انجام مي‌رسد.
 
وي ابراز داشت: براي تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان در اين رقابت‌ها، به ترتيب اوزان هفت گانه شيرزاد بهشتي‌طلا، محمد نوربخش، افشين بيابانگرد، هادي عليزاده‌پورنيا، داود عابدين‌زاده، مهدي علياري، امير علي‌اكبري به مربيگري عبدالله چمن‌گلي به مصاف حريفان مي‌رود در حالي كه تيم ملي روز جمعه بيست و يكم تير راهي روسيه شده و از روز دوشنبه اين هفته كار خود را در اوزان مختلف آغاز مي‌كند.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcai6n6.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما