دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 15225
از بی‌توجهی‌ به فوتبالیست‌های قمی دلگیر شده‌ام:

خسروی: قم فوتبالیست‌های زیادی دارد که توانایی بازی در لیگ برتر دارند

قم نيوز : قم نیوز: آقای گل لیگ برتر فوتبال قم گفت: قم فوتبالیست‌های بسیار زیادی دارد که دارای قابلیت و توانایی بالایی برای بازی در لیگ برتر کشور هستند اما نیاز به فرصت و توجه دارند.
خسروی: قم فوتبالیست‌های زیادی دارد که توانایی بازی در لیگ برتر دارند
به گزارش قم نیوز، مسعود خسروی که در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با 13 گل به عنوان آقای گلی دست یافت و همراه با تیم پناه آفرین به مقام قهرمانی دست یافت، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: به نظر من بازیکنان و مربیان مستعد و با کیفیتی در قم داریم.
 
وی ادامه داد: در شرایطی که خیلی‌ها معتقدند در حال حاضر بازیکن خوب در فوتبال قم نداریم، من بر خلاف نظر آنها می‌گویم بازیکنانی بسیار خوب و توانمندی داریم که به فرصت و توجه نیاز دارند زیرا می‌توانند در لیگ برتر فوتبال کشور هم بازی کنند.
 
مهاجم تیم فوتبال پناه آفرین قم تصریح کرد: در بین مربیان شاغل در فوتبال قم هم‌اکنون مربیانی هستند که خودم افتخار شاگردی چند تن از آنان را داشته‌ام و واقعا از لحاظ دانش و فهم فوتبال در سطح بالایی قرار دارند و می‌توانند در لیگ برتر مربیگری کنند.
 
از بی‌توجهی‌ها به فوتبالیست‌های قمی دلگیرم
 
وی که در این سال‌ها با وجود تلاش فراوان نتوانسته موقعیتی برای حضور در سطح اول فوتبال کشور به دست بیاورد، در پاسخ به اینکه آیا امید خود را برای دستیابی به این مهم از دست داده است تصریح کرد: از شکیبایی خانواده‌ام و مربیان خوبم به خصوص مهدی رضایی و حسین گنجیان تشکر می‌کنم و در پاسخ به این سئوال می‌گویم که همیشه توکلم به خداست و به آینده امیدوارم.
 
خسروی که سابقه بازی در تیم صبای نوین قم در لیگ آزادگان را دارد، در ادامه با بیان اینکه از بی توجهی‌ به فوتبالیست‌های قمی دلگیر است تصریح کرد: پس از عدم موفقیت تیم صبای نوین هیچ گاه انگیزه خود را از دست ندادم و تمریناتم را به صورت اختصاصی ادامه دادم.
 
قهرمانی همراه با پناه آفرین در لیگ برتر فوتبال قم
 
وی همچنین با اشاره به حضورش در لیگ فوتبال قم عنوان داشت: من عاشق فوتبال هستم و در شرایطی که با مشکلات فراوانی روبه رو بودم باز هم نمی‌خواستم از شرایط مسابقه دور باشم و به پیشنهاد حسین گنجیان که از مربیان بسیار خوب و با دانش فوتبال قم است، به تیم پناه آفرین رفتم و با انگیزه بالا در تمرینات این تیم شرکت کردم که در پایان لیگ نیز به یاری خدا و تلاش کادر فنی و بازیکنان عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال قم را به دست آوردیم.
 
آقای گل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم که به عنوان ‌هافبک میانی در لیگ برتر فوتبال قم با تیم فوتبال پناه آفرین قهرمان شد، ادامه داد: فوتبال خود را از تیم نوجوانان استقلال آغاز کرده‌ام و پس از حضور در تیم‌های پایه، فوتبال حرفه‌ای را به طور رسمی از سال 83 با حضور در تیم امید اتکاء تهران ادامه دادم.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcenw8z.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما