سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 15275
رئیس اداره توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد:

برگزاری دوره‌های آموزشی وی‍ژه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از پیش‌بینی دوره‌های متعدد آموزشی ویژه کارکنان این اداره کل در سال جاری خبر داد.
برگزاری دوره‌های آموزشی وی‍ژه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، حسین رضایی در این خصوص اظهار کرد: به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی شغلی و بهبود مدیریت و همچنین دوره‌های عمومی ویژه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان با مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم قراردادی تا سقف 50 میلیون ریال منعقد شده است.
 
وی در ادامه به دوره‌های آموزشی برگزار شده در سال 91 برای کارکنان این اداره کل اشاره کرد و افزود: تعداد دوره‌های برگزار شده در سال قبل 42 دوره بود که از این تعداد دوره آموزشی، 8 دوره عمومی، 20 دوره شغلی و 14 دوره بهبود مدیریت را شامل می‌شود.
 
رئیس اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: میزان ساعت دوره‌های آموزشی برگزار شده 450 ساعت است در حالی که 67 مدیر به مدت 600 ساعت و 161 کارمند در مدت 1612 ساعت در این دوره‌ها آموزش دیده‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: سرانه آموزش ویژه مدیران 42 درصد و ویژه کارکنان 58 درصد در سال قبل بوده است و ان‌d="1171_7" style="background: #ffd700">شاءالله با برنامه‌هایی که برای سال جدید پیش‌بینی شده سعی داریم که در موضوع آموزش نگاه جدی‌تر به ارتقای دانش کارکنان داشته باشیم.
 
رضایی در پایان به تعداد دوره‌های برگزار شده آموزشی در این اداره کل و همچنین مرکز آموزش استانداری قم اشاره کرد و گفت: در این اداره کل سه دوره آموزشی و در دفتر آموزش استانداری نیز 39 دوره آموزشی برگزار شده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcji8ev.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما